ח”כים במתקפה על ליברמן: ‘אוי לאותו דור שביזו בו תלמידי חכמים’

ח"כים מהמפלגות החרדיות תקפו את הדרישה של השר ליברמן לפטר את הראשל"צ בעקבות קריאתו לחוקק את פסקת ההתגברות: "האיש שחירף גידף והסית נגד ציבור שלם, לא יגביל את חופש הביטוי של אחרים ובוודאי לא של רב בישראל"
אריה ריבקינד
י"ט חשון התשפ"ג / 13.11.2022 14:13

חברי כנסת מהמפלגות החרדיות תוקפים את דברי שר האוצר אביגדור ליברמן – שקרא לפטר את הראשל”צ הרב יצחק יוסף – בעקבות קריאתו לחוקק את פסקת ההתגברות.

יו”ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף אמר: “אני מביע מחאה חריפה על דברי הבלע של שר האוצר היוצא כנגד מרן הגאון רבי יצחק יוסף”.

הוא הוסיף: “האיש שחירף גידף והסית נגד ציבור שלם, לא יגביל את חופש הביטוי של אחרים ובוודאי לא של רב בישראל. אני מזכיר למר ליברמן שהבחירות כבר הסתיימו, בימים המעטים שנותרו לך במשרד האוצר, נסה למזער ולו במעט את הנזקים שחוללת בכהונתך הקצרה, במקום לעורר פרובוקציות מיותרות”.

ח”כ יואב בן צור מש”ס תקף: “‏מול מעשיו הנלוזים של ליברמן לקעקע את יסודות היהדות ולהחריבם, מרן הראשל”צ הרב יצחק יוסף ממשיך בדרכו של אביו, עומד כחומה בצורה ללא מורא וללא חת לעמוד על משמר היהדות ומסורת ישראל ומנהיג ביד רמה מיליוני יהודים בכל קצוות תבל. אוי לאותו הדור שביזו בו תלמידי חכמים”.

ח”כ אוריאל בוסו מש”ס: “צריך להזכיר לליברמן שלפעמים המריצות נוסעות הפוך. בינתיים הציבור פיטר את ליברמן והממשלה הכושלת הזו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אבל
    13/11/2022 14:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בן גביר וסנוטריץ שותקים…

  2. רק סמוטריץ ובן גביר לא מחו...
    13/11/2022 14:35
    חסיד חבד
  3. יותר חשוב ביטחון