“הארץ מקיאה אותם”: מגל תקף את השמאלנים. מה ענה לו בן כספית?

צמד המגישים התעמת על האיומים של חלק ממצביעי 'גוש השינוי' לרדת מהארץ • מגל: "מישהו מחכה לכם בחו"ל ורוצה אתכם משם? מישהו רוצה שיהיו בחו"ל עוד יהודים?" • כספית: "תישארו עם ציבור שלא משלם מיסים"
חרדים 10
י"ט חשון התשפ"ג / 13.11.2022 11:47

בן כספית וינון מגל שוחחו היום (ראשון) בתוכניתם ב-103FM, על הדיווח לפיו יו”ר ש”ס אריה דרעי הודיע לבנימין נתניהו כי החליט לקחת את תיק האוצר.

מגל טען כי “המשחק נפתח מחדש” – אך בן השיב לו: “זה עוד ממש לא סוף פסוק, יכול להיות שזה משחק. יכול מאוד להיות שדרעי מתואם עם נתניהו, ויכול להיות שהוא עוזר לו להוריד את סמוטריץ’ מהתיקים הגבוהים”.

מגל תקף את מצביעי “גוש השינוי”, שטענו לאחר הבחירות כי הם שוקלים לרדת מהארץ: “מאיפה בא הקטע הזה של לרדת מהארץ? מישהו מחכה לכם בחו”ל ורוצה אתכם משם? מישהו רוצה שיהיו בחו”ל עוד יהודים? אף אחד לא מחכה לכם, להיפך, הם רוצים כמה שפחות יהודים אצלם. מי שלא מבין את החיבור לארץ ישראל, הארץ מקיאה אותם. מי שיורד מהארץ, הארץ מקיאה אותו. התורה היא הבסיס, כל סיפור הקיום שלנו בארץ ישראל הוא התורה”.

כספית הזכיר לו: “חברת הכנסת מאי גולן אמרה שהרבה צעירים ירדו מהארץ אם נתניהו לא יזכה בתפקיד ראש הממשלה”.

הוא הוסיף: “למה לגוש השינוי יותר קל לרדת? כי הם משכילים, והם כוחות שכל מדינה הייתה רוצה, בברלין יש עמק סיליקון שכולו ישראלים, דבר שמקיז ממני דם”.

מיד לאחר מכן, תקף כספית את הסיכום  המסתמן על קצבאות האברכים ותקציב הישיבות: “תישארו עם ציבור שלא משלם מיסים, בעולם החרדים עובדים ולומדים תורה, החרדים עובדים בארצות הברית, נקודה. אני אוהב את החרדים, הם האחים שלי. על הגיוס שלהם ויתרתי, כל הסיפור הוא על לימודי ליבה”.

בן אמר עוד: “לוקחים אוניברסיטאות, זה חוט השדרה של החברה הישראלית, ומשווים את זה לאנשים שלומדים תנ”ך, ומשוכנעים שאם נבטל את האוניברסיטאות לא יקרה כלום ואם את הכוללים – הקדוש ברוך הוא ישפוך עלינו את חמתו. אתם לומדים תורה וגמרא, על זה תייצרו סייבר”.

בתגובה, השיב ינון: “מהמלגות לאברכים הגענו למה שהבן שלך לומד”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן כזבית אנחנו נסתדר רק תעוף
    13/11/2022 12:44
    אמיתי מאוד
  1. קח איתך כל מיסיך וכל הזבלים שכמוך שקרנים ומעלילים ותלך איתם לכל הרוחות. כאן זה ארץ הקודש ארץ הבייבל כן ארץ התורה

    • תגובה למומו   14/11/2022 00:50

      זו לא המצאה שלי זה כתוב בתורה בבייבל שלנו לא שלך בטוח כי אתה גוי דובר עברית. מי ששונא ארץ ותורת ועם ישראל אז יאללה תתכפאף מכאן. אפרופו בלעדיכם אנחנו הדוסים נשטוף ארץ ישראל בכסף ושפע עד בלי די

  2. ינון מגל
    13/11/2022 19:27
    מומו הפוסל
  3. אם הארץ הזו מקיאה אותנו זה רק בגלל הקילקול קיבה שאתה ושכמותך גרמתם לה! איש דוחה ואלים, בריון קלאסי! תשאר פה אתה עם הציבור הפראזיט, תממן אתה את הישיבות!