‘בנט הגנב מוציא אף כשיש משהו עם חרדים. תחזור למערה שלך!’

יו"ר דגל התורה משה גפני באירוע הודיה של המפלגה אחרי הבחירות: "כל הגזירות של הצמד ליברמן ובנט יבוטלו לאלתר" • "בלי פסקת ההתגברות לא תקום ממשלה. לא מעניין אותי יותר מה יכתבו עלינו בתקשורת" • על הנדל: "ישב כמו פריץ, כעת תשב בבית ועיניך כלות ותוציא רק הודעות..."
אריה ריבקינד
י"ט חשון התשפ"ג / 12.11.2022 23:39

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, נאם הערב (מוצ”ש) באירוע ההודיה לסיכום מערכת הבחירות  חכנסת ה-25, בהשתתפות הרכזים ומנהלי מטות הבחירות של המפלגה – ושיגר רמזים ברורים לעבר ראש הממשלה המיועד.

“הבטחנו במערכת הבחירות ואנחנו עומדים על זה גם כעת בשיחות המו”מ עם הליכוד, כל הגזירות של הצמד ליברמן ובנט יבוטלו לאלתר. שכר המורים/המורות והגננות יושוו לזה של החינוך הממלכתי.

“אני לא נכנס לקואליציה בלי התחייבות לפסקת ההתגברות של 61, בקווי יסוד. גם אם בליכוד מפחדים מהתקשורת, אני הפסקתי לספור מה אומרים התקשורות, ש׳הארץ׳ ימרח עלי עמוד שלם, זה לא מעניין אותי, נעמוד שפסקת ההתגברות תהיה בקווי היסוד.

“אהרן ברק אמר לי: אתם צריכים את בית המשפט. אנחנו צריכים אותו – שיהיה חלש…”

הוא הוסיף: “אנחנו נמצאים במשא ומתן לא קל, אפילו קשה. אבל האווירה היא שונה. כולם מרגישים שלמדנו הרבה ממה שקרה בשנה וחצי האחרונות. למדנו שאת מה שצריך לעשות –  עושים ולא חשוב אם תהיה כתבה ב’הארץ’. זה לא רלוונטי. אין כבר מה יגידו, יש רק מה שאנחנו נעשה. אנחנו נעשה כל מה שנדרש לעשות”.

יו”ר ‘דגל’ המשיך והתחשבן עם אויבי החרדים בממשלה האחרונה: “אותם רשעים כמו אותו יועז הנדל שישב כמו פריץ, באו אליו ראשי ישיבות ואדמו”רים, והוא במין שרלטנות אומר: ‘אני אעשה מה שאני חושב לעשות’. תשב בבית ותעשה מה שאתה חושב לעשות. תשב בבית ועיניך כלות ותוציא רק הודעות…”

הוא גם תקף את שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן ואת נפתלי בנט בחריפות. “אותו רשע מרושע ליברמן בגיבוי בנט הגנב שנמצא במערה שלו ברעננה שעלתה לכולנו 50 מליון שקל וכל פעם שיש משהו עם הציבור החרדי הוא מוציא את האף שלו, מי שואל אותך בכלל? תחזור למערה שלך!”

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מציע לגפני להירגע......
    12/11/2022 23:46
    יואב
  1. הבן אדם התחיל להשתגע ולריב עם כול העולם. לא בטוח שזה משרת את הציבור החרדי.
    רק גורם למחלוקות בפנים ולשנאה מבחוץ.

    • דעה אמיתית   13/11/2022 13:35

      הרב גפני היקר שלנו שליט”א אמר את האמת לאמיתה.
      דברים כדורבנות וכל מילה שלו היא בסלע ומגיע לו ישר כוח גדול מכל הציבור – חילוני,חרדי,מסורתי ודתי כאחד!
      והוא גם זה שדאג בעבר תמיד ושדואג גם כיום לשיוויון לכל הזרמים והחוגים בחברה הישראלית באופן שיוויוני הגון ביותר ומבלי לקפח אף אחד!
      אחרי שממשלת הזדון הרשע והרוע,דרכו,רמסו ודרסו אותנו כל כך ורצו לזרוק אותנו במריצה לזבל, הגיע ברוך ה’ האיש המתאים ובזמן המתאים לזעוק ולמחות על על העוול הנוראי שפגעו בנו ובנשינו,ילדנו עוללינו וטפנו! ממשלת בנט וליברמן פגעה במיוחד בעולם התורה וגנבה מפיות ילדינו אפילו את האוכל הבסיסי ביותר הנחוץ לבריאותם!

    • יוסי   13/11/2022 14:29

      כל הכבוד לרב גפני שדואג לציבור החרדי כבר הגיע הזמן שהתקשורת המרשעת הזאת תבין שהחרדים לא יתנו לרמוס אותם ולתת לבגץ כוח לבטל חוקים

  2. בושה: בנט מעדיף לתת לערבים 53 מילארד מאשר לתת ליהודים שלומדים תורה
    13/11/2022 02:47
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. בושה: בנט מעדיף לתת לערבים 53 מילארד מאשר לתת ליהודים שלומדים תורה

  4. לא נורא
    13/11/2022 04:00
    דו
  5. אחרי שנות ההרס של הממשלה הזאת יתעורר עם ישראל יפריד בין דת ופוליטיקה ויתקן את ההרס.גפני איבד את הבלמים שיזהר בירידה

  6. גפני מדבר על רשעים?
    13/11/2022 09:30
    אישיהודי
  7. שיתחיל ללמוד א”ב לפני שיעבור להלכות שבת