כתב הברנז’ה השפיל את העיתונאית סיון רהב מאיר והתנצל: “צר לי”

דוד ורטהיים, עורך 'וואלה ברנז'ה' טען: רהב מאיר מחלטרת ומקדמת את ערוץ הידברות ללא הפסקה • למחרת נאלץ להבהיר: "מתברר שסיון רהב-מאיר אינה מקבלת כל תשלום מערוץ 'הידברות' ולא עובדת שם"
אבי כץ
י"ח חשון התשפ"ג / 12.11.2022 20:16

דוד ורטהיים, עורך ערוץ ברנז’ה באתר ‘וואלה’, הטיח ביקורת קשה בעיתונאית סיון רהב מאיר, מגישת חדשות 12 ובעלת טור ‘בידיעות אחרונות’, זאת מאחר ולטענתו היא עובדת ב’ערוץ ההידברות’ – ומקביל מקדמת אותו בחדשות 12 לכאורה, כמו גם בטורים ובתכנים שהיא מפרסמת.

ורטהיים כתב בחשבון הטוויטר שלו: “יד רוחצת יד, בכישרון ובכשרות מלאה: זוכרים את הכתבה המרתקת של סיון רהב מאיר מאתמול בחדשות 12 על התוכנית החדשה של ערוץ ‘הידברות’ שבה החרדיות מדברות על הכל? על דבר אחד לא דיברו שם: על זה שרהב מאיר מחלטרת ומקדמת את הערוץ הזה ללא הפסקה בטורים, סרטונים ודעות. למעשה ממש עובדת בו. נדבר”.

העיתונאי חיים לוינסון מ’הארץ’ הגיב לו: “מה אתה רוצה להגיד לי שסיון רהב מאיר מקדמת במהדורה של חדשות 12 את החלטורות שלה? מי ראה את זה בא?”

אלא שביום שישי בבוקר ורטהיים פרסם הבהרה בחשבון הטוויטר שלו – וכתב: “מתברר שסיון רהב-מאיר אינה מקבלת כל תשלום מערוץ ‘הידברות’ ולא עובדת שם, וכי גופים רבים מסקרים אותה ועושים שימוש חופשי בתכניה.

“ובנימה אישית, אמר קוהלת החכם ‘טוב שם משמן טוב’ וצר לי אם בלי משים פגעתי בשמה הטוב”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ומה רצית שנקדם ערוצי השנאה
    13/11/2022 12:53
    אמיתי מאוד
  1. הפראבדה של ת.א רלעננה הא 12 וגם 18

  2. בא לקלל ונמצא מברך
    13/11/2022 18:21
    שמעון ביטון
  3. אשריך עקיבא שנתפסת על דברי תורה