היום שאחרי: זו ההצעה המפתיעה שאיילת שקד קיבלה מחדשות 12

על פי דיווח של כתב וואלה דוד ורטהיים, שרת הפנים שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות וסיימה את דרכה הפוליטית, קיבלה הצעה מחדשות 12 לשמש כפאנליסטית ב'אולפן שישי'
חרדים 10
ט"ז חשון התשפ"ג / 10.11.2022 17:26

חילופי תפקידים בימין? שרת הפנים איילת שקד, שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות האחרונות, קיבלה הצעה להצטרף כפאנליסטית בתוכנית ‘אולפן שישי’ של חדשות 12.

על פי דיווח של דוד ורטהיים באתר ‘וואלה’, שקד קיבלה הצעה להצטרף כפאנליסטית במקום בועז ביסמוט, שנבחר לח”כ בשורות הליכוד.

מאז עזיבתו של עורך ישראל היום לשעבר בועז ביסמוט את כיסא הפאנליסט עם ריצתו בפריימריז של הליכוד, כיסא “הפרשן” הימני/ביביסטי אויש על ידי עיתונאי גל”צ אמיר איבגי, וכן מספר פעמים על ידי ח”כ צחי הנגבי.

בריאיון שהעניקה אמש  לדפנה ליאל בחדשות 12 אמרה שקד: “אני יוצאת למגזר הפרטי. יכול להיות שאשלב את זה עם עשייה כלשהי במגזר הציבורי. אני צריכה את ההפסקה הזו אחרי 10 שנים ללא יום ולילה, אני צריכה יותר זמן עם המשפחה שלי”.

בראיון לכאן חדשות אמרה:  “אני בוודאי גם רוצה לעבוד במגזר הפרטי, אני באתי מהמגזר הפרטי, אני חושבת להוריד הילוך. יש לי הזדמנות עכשיו להיות יותר עם הילדים והמשפחה, זה גם דבר שצריך לדעת לנצל”.

העיתונאי חיים לוינסון הגיב על הדיווח של ורטהיים בטוויטר: “בכלל לא מפתיע. הצעתי אותה בשידור חי כפאנליסטית ברסקין במקומי. היא תהיה מצויינת בזה.”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בדיבורים היא אלופה
    10/11/2022 19:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. במעשים הפוכה

  2. התורה מתוקה למה לעזזאל יש לה ככ שונאים
    11/11/2022 08:17
    אמיתי מאוד
  3. כל החילונים חשוכים