הידרדרות חמורה במצבו של הפצוע בן ה-75 מ’פיגוע הגרזנים’ באלעד

המאבטח שמעון מעטוף, בן 75 מברקת, נפצע באורח קשה בפיגוע בעיר החרדית - ומאז שהה בבית חולים שיקומי • אתמול, לאחר החייאה, הוא הועבר לבית החולים איכילוב כשסכנה נשקפת לחייו
חרדים 10
ט"ז חשון התשפ"ג / 10.11.2022 10:48

הדרדרות משמעותית חלה במצבו של שמעון מעטוף, בן 75 ממושב ברקת, אחד הפצועים ב’פיגוע הגרזנים’ בעיר החרדית אלעד במוצאי יום העצמאות.

שמעון נפצע באורח קשה בפיגוע. הוא עבד באותו היום כמאבטח עם נשק במתקני השעשועים שהוקמו בפארק. המחבל התנפל עליו עם גרזן ופצע אותו קשה בראשו.

מאז היה מעטוף בבית חולים שיקומי, אך ביום שלישי בלילה חלה הדרדרות במצבו והוא הועבר לבית החולים איכילוב בתל אביב – כשנשקפת סכנה לחייו.

בתו, אביבה הלל, אומרת לירון דורון מ’ישראל היום’: “אבא אבטח את הפארק, בא מחבל ופצע אותו עם הגרזן בראש ובפנים. הוא אושפז בהתחלה בבית החולים בילינסון ובהמשך הועבר לבית החולים השיקומי רעות בתל אביב. הוא לא ממש תיקשר מאז הפציעה, אבל היה יודע שאנחנו לידו והיה מגיב לנו עם העיניים. אתמול היתה הדרדרות במצבו וביצעו בו החייאה. המצב שלו קשה והרופאים אומרים שהוא בסכנת חיים. אני מבקשת להתפלל לרפואת שמעון מעטוף בן גמלה”.

מעטוף נשוי, אב לשישה ילדים וסב ל-13 נכדים.

בפיגוע נרצחו יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח הי”ד ממכות גרזן של המחבלים אסעד יוסף אסעד אלרפאעי בן 19, וצבחי עמאד אבו שקיר בן 20 – שהצליחו להימלט מהעיר ולהסתתר ביער סמוך.

הם נלכדו בתום מצוד שארך 60 שעות, כקילומטר מזירת הפיגוע. עם מעצרם הודה אחד מהם מול המצלמה בפיגוע, והוביל את החוקרים למקום בו השליך את הגרזן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות