ינון מגל הטיח בבן כספית: “אתם באובססיה כל כך פסיכית, הוא חזר”

בן כספית וינון מגל שוחחו בתוכניתם על התיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, בו נתפס כספית כשהוא שותה קולה - לאחר שטען באוזני מגל כי מדובר ב"רעל" • וגם, איך לא, על נתניהו
חרדים 10
ט"ו חשון התשפ"ג / 09.11.2022 10:54

בן כספית וינון מגל שוחחו היום (רביעי) בתוכניתם על הדיון הער שניהלו אתמול בתוכנית שעסק במשקאות הממותקים ובחשיבות המיסוי עליהם. כספית התייחס לתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, בו נתפס כשהוא שותה קולה – לאחר שטען באוזני מגל כי מדובר ב”רעל”.

בן הסביר: “זירו לדעתי ממכר, הייתי מכור לזה ביג טיים. הדיאטנית אמרה שאפשר אולי כוס ביום בזמן ארוחה. בסוף רעל זה רעל”.

ינון: “מה זה מה שראינו אתמול?”

בן השיב: “מותש שמנחם את עצמו מהמכונה, לראשונה אחרי הרבה מאוד זמן”.

הוא הוסיף: “שתי האוכלוסיות שאוכלות אותה חזק עם הסוכרת אלה הערבים והחרדים. אם החילונים יותר עם משקאות ממותקים, ליברמן דופק את החילונים”.

בתגובה, השווה ינון את נתוני העישון על פני הסקטור הדתי.

בהמשך, השניים התייחסו לענייניו המשפטיים של נתניהו, ולייחסו למערכת המשפטית לאורך השנים.

מגל טען: “נתניהו באמת הגן על מערכת המשפט במשך השנים, אנחנו במקום אחר היום. זה לא רציני לומר שיש לו משפט. אי אפשר לבטל את המשפט, אתם סתם מבלבלים את המוח וחופרים בראש, כמו שחפרתם שבני גנץ יהיה ראש הממשלה”.

הוא הדגיש: “רוב הסקרים אמרו שבאמת אין קואליציה לנתניהו אז, ואתם הסתמכתם על הסקרים הללו. אותו דבר אתם אומרים על המשפט, מה הוא ישנה? איזה יבטל משפט? את כל החוקים האלה הימין רוצה בשביל לעשות משילות. צריך לסדר את היחסים בין הרשויות במדינת ישראל”.

מגל הוסיף:  “הגיע הזמן והימין רוצה לשלוט. אתם באובססיה כל כך פסיכית, הוא חזר. אנחנו רוצים שהוא יעשה את הדבר הזה כדי שאפשר יהיה לשלוט במדינה”.

כספית השיב: “לחלק מהדברים אתה בעצמך לא מאמין, אבל הכי מצחיק אמרת שביבי היה יכול לעשות את זה קודם”. הוא המשיך וטען: “מהרגע שהוגש כתב האישום, הוא לא היה יכול לעשות כלום כי לא היה לו רוב. כל האירוע הזה הוא בגלל המשפט. אפשר לבטל את המשפט, וזה הודות לפסקת התגברות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות