ח”כ מלינובסקי: ביבי שולח שליחים אלינו, מנסה להיפטר מבן גביר

חברת הכנסת מישראל ביתנו טוענת כי ראש הממשלה המיועד שלח שליחים אל לפיד, גנץ וישראל ביתנו "כדי שנוציא אותו מהבור שהוא נכנס אליו" • הצהירה: "יש לי חדשות בשבילכם, זה פשוט לא יקרה" • ועל מי ימליצו גנץ, ליברמן, מפלגת חד"ש-תע"ל ומרב מיכאלי בפגישה עם הנשיא?
אריה ריבקינד
י"ד חשון התשפ"ג / 08.11.2022 19:16

ח”כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו טענה היום (שלישי), בציוץ שפרסמה בטוויטר,  כי בנימין נתניהו רוצה להקים ממשלה עם שותפים אחרים – ולא עם ש”ס, הציונות הדתית ויהדות התורה.

בציוץ שפרסמה – תוך שהיא מתייגת את נתניהו, איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ, יאיר לפיד ובני גנץ –  היא כתבה: “ביבי כל כך רצה ממשלת ימין על מלא מלא שעכשיו הוא מנסה להפטר מבן גביר וסמוטריץ'”.

לטענתה, “הוא שולח שליחים ללפיד, לגנץ ואלינו כדי שנוציא אותו מהבור שהוא נכנס אליו. יש לי חדשות בשבילכם, זה פשוט לא יקרה”.

דבריה של מלינובסקי מתפרסמים על רקע הדיווח כי נשיא המדינה יצחק הרצוג פנה לראש ממשלת המעבר יאיר לפיד ולשר הביטחון בני גנץ בבקשה להקים ממשלת אחדות.

לפי דיווח של עמית סגל בחדשות 12, לפיד וגנץ כבר הבהירו בעבר שלא ייכנסו לממשלה עם נתניהו, אבל הנשיא פנה שוב אחרי הסירוב הרשמי שלהם.

פניית הרצוג מגיעה כאשר המשא ומתן הקואליציוני בין מפלגות ‘גוש נתניהו’ כבר יצא לדרך, ולא ברור האם יש היתכנות למהלך.

מבית הנשיא הכחישו את הדיווח: “בניגוד לדיווח, נשיא המדינה לא פנה ולא ביקש מראשי המפלגות להצטרף לממשלה כזו או אחרת. יודגש כי הליך ההתייעצויות בבית הנשיא יחל רק מחר ולאחריו תוטל מלאכת הרכבת הממשלה”.

גם במחנה הממלכתי הכחישו את הפרסומים: “נשיא המדינה לא פנה לשר הביטחון ויו”ר המחנה הממלכתי בנושא כניסה לממשלת אחדות. פנינו לאופוזיציה”.

בתוך כך, לפי דיווח של אמיר אטינגר מ’ישראל היום’, יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לא ימליץ על אף אחד אצל הנשיא. גם מפלגת חד”ש-תע”ל לא ימליצו על מועמד.

גם בני גנץ החליט כי לאור תוצאות הבחירות, הסיעה לא תמליץ בפני הנשיא על מועמד לראשות הממשלה.

מרב מיכאלי תמליץ לנשיא על יאיר לפיד, למרות העימות הפומבי שפרץ ביניהם לאחר המפלה הצורבת בבחירות.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היתה רוצה
    08/11/2022 21:08
    אנונימוס
  1. נשמעת שרוצה לבלבל ולקלקל! אין היתכנות!!!!!

  2. חבי
    09/11/2022 04:54
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. השקר של העיתונות ממשיך