רשמית ראשונה: בנימין נתניהו פרסם תמונה יחד עם איתמר בן גביר

צוות המשא ומתן של 'עוצמה יהודית', בראשות איתמר בן גביר, נפגש במצודת זאב עם ראש הממשלה המיועד וצוותו • הפגישה ארכה כשעה וחצי • בן גביר אמר בצאתו מהפגישה: "הפגישה התקיימה באווירה טובה, אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא. יש לנו הרבה עבודה"
חרדים 10
י"ג חשון התשפ"ג / 07.11.2022 17:20

ח”כ איתמר בן גביר, יו”ר מפלגת עוצמה יהודית וכוכב מערכת הבחירות, הגיע אחר הצהריים (שני) לפגישה עם ראש הממשלה המיועד  בנימין נתניהו במצודת זאב.

הפגישה ארכה כשעה וחצי.

ח”כ בן גביר אמר בצאתו: “הפגישה התקיימה באווירה טובה, אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא, לשמור על חיילי צה”ל, להסתכל בעיניים של כל האנשים שחלקם מפחדים להסתובב בנגב ובגליל, להחזיר להם את הבטחון, ולהחזיר להם את המשילות. יש לנו הרבה עבודה”.

ח”כ בן גביר הגיע עם צוות המשא ומתן הקואליציוני שלו, הכולל את עו”ד אשר אקסלרוד, עו”ד שלומי בן אליהו מנכ”ל משרד הבינוי והחקלאות לשעבר, ועו”ד חנמאל דורפמן איש אמונו של בן גביר.

לפני הכניסה לפגישה אמר בן גביר: “בעזרת השם נקים ממשלת ימין מלא מלא, נשמור על חיילי צה”ל, על שוטרי משטרת ישראל, על אזרחי ישראל. נעשה הכל שתקום ממשלת ימין מלא מלא”.

במפלגות החרדיות ובמפלגת הציונות הדתית חוששים שנתניהו מנסה למנוע את הכנסת  פסקת ההתגברות להסכמים הקואליציוניים.

בעקבות כך,  ראשי ארגוני ימין שלחו היום מכתב לנתניהו בדרישה להעביר את פסקת ההתגברות עם הקמת הממשלה.

במכתב שנשלח נכתב: “אנו מברכים אותך על ההישג הכביר עבור המחנה הלאומי. עתידה של ישראל כמדינת לאום של העם היהודי וכמדינה בכלל, מונח כעת על הכף.

לפנינו הזדמנות בלתי חוזרת לתקן את מערכת היחסים בין הרשויות. זהו תנאי בסיסי להשבת יכולתה של המדינה להתקיים כמדינה דמוקרטית. רק כך נוכל להשיב את המשילות לעם.

אנו קוראים לך, ראש הממשלה הנכנס להעביר עם הקמת הממשלה את פסקת ההתגברות ובכך לשקם את האמון הציבורי במערכת המשפט ובדמוקרטיה הישראלית. אין משילות בלי התגברות.”

על המכתב חתומים ראשי הארגונים: אם תרצו, רגבים, לביא, פורום נכי צה”ל לביטחון ישראל, החזית למען דרום ת”א, הפורום המשפטי למען א”י, בידינו, ריבונות, תורת לחימה, התנועה למשילות ודמוקרטיה, מחאת הקו האדום, פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות.

פסקת ההתגברות מבקשת להעניק לכנסת את הסמכות, בדרך כלל ברוב של 61 חברים, לחוקק מחדש חוק אשר נפסל בבג”ץ, ובכך להתגבר על החלטות המתקבלות בבית המשפט העליון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות