“הפעם הוא חזר חזק”: פרשנית מעריכה מה הצעדים הבאים של ביבי

מזל מועלם, פרשנית ערוץ הכנסת, התראיינה בתוכניתם של ארא"ל סג"ל וחיים לוינסון והתייחסה לממשלה הבאה שצפויה לקום בראשותו: "הוא קודם יסוג עם שותפיו ורק אז חברי מפלגתו. הוא יודע שכל מרידה לא תצליח לצמוח"
חרדים 10
י"ג חשון התשפ"ג / 07.11.2022 15:03

מזל מועלם, פרשנית ערוץ הכנסת וחברת הספר ‘צופן נתניהו’ –  ביוגרפיה של בנימין נתניהו, שוחחה היום (שני) עם ארא”ל סג”ל וחיים לוינסון ב-103FM, והתייחסה לניצחונו בבחירות ולממשלה הבאה שצפויה לקום בראשותו.

“נתניהו אף פעם לא מנהל את המו”מ כפי שהוא ניהל את הקודם, הוא תמיד משתנה, הוא דמות שיש לה אבולוציה”, אמרה מועלם. “הפעם הוא חזר חזק, זה הישג מהדהד, לכן כל הקלפים יהיו קרובים לחזה. קודם הוא יסגור עם שותפיו ורק אז על חברי מפלגתו. הוא יודע שכל מרידה לא תצליח לצמוח”.

היא הוסיפה: “אני לא יודעת כמה רחוק הוא מתכוון ללכת, ודאי הוא יעשה דברים שלא עשה בעבר. הוא לא בא להרוס, הוא מבין שיש קולות מתוך הליכוד שידרשו ממנו לשלם את המחיר. אני יכולה להעריך שנתניהו בכהונה הנוכחית, הוא לא ירצה להיסחט על ידי בן גביר וסמוטריץ'”.

מועלם: “נתניהו גם במורשת שלו, מה שחשוב לו היא מורשת ביטחונית, כלכלית ומדינית. אם יצליח להביא עוד הסכם שלום או נורמליזציה היא מורשת שהוא יכול לחלום עליה. הסיפור המשפטי נכפה עליו. בעקבות החקירות, הוא עובר טראומה וחוזר שונה, מתחיל לדבר על הדיפ סטייט, הוא מאמין שנעשה לו עוול. אם היה לו שקט מהמערכת המשפטית הוא לא היה מתעסק בזה.

“הוא יעשה דברים. עד כמה זה יהיה דריסה? אני לא חושבת שזה יגיע לרמות כאלה. אם זה היה תלוי בו, הוא היה הולך על משהו קוסמטי. הוא יצטרך לעשות כמה דברים כדי לשמר יציבות קואליציונית ופופולריות ציבורית.

“כרגע אין גורמים נוספים או שרוצים או שרוצים אותם, נתניהו הוא אדם של טראומות וגם הממשלה עם בנט הייתה טראוטית לשיטתו. הוא ירצה להיות ראש ממשלה מלא מלא מלא. הוא רוצה להיות שליט יחיד בממשלה הזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות