מוישה אבוטבול: “השמאלנים יירדו מהארץ? זה יפתור מצוקת הדיור”

אחרי הניצחון של הימין:  גורמים המזוהים עם השמאל בישראל, לצד אנשי שמאל ברשתות החברתיות, מאיימים כי יעזבו את מדינת ישראל. מי שמסרב להתרגש מהאיומים הוא ח”כ משה אבוטבול מש”ס, שאמר אמש לערוץ 14: “שלא יאיימו עלינו השמאלנים שהם יעזבו את הארץ בגלל שהפסידו לימין ולביבי. זה אגב מוכיח עד כמה הם ציוניים ואוהבים את מדינת
חרדים 10
י"ג חשון התשפ"ג / 07.11.2022 12:37

אחרי הניצחון של הימין:  גורמים המזוהים עם השמאל בישראל, לצד אנשי שמאל ברשתות החברתיות, מאיימים כי יעזבו את מדינת ישראל.

מי שמסרב להתרגש מהאיומים הוא ח”כ משה אבוטבול מש”ס, שאמר אמש לערוץ 14: “שלא יאיימו עלינו השמאלנים שהם יעזבו את הארץ בגלל שהפסידו לימין ולביבי. זה אגב מוכיח עד כמה הם ציוניים ואוהבים את מדינת וארץ ישראל”.

אבוטבול הוסיף: “כנראה שאצלם זה מותנה אם הם בעלי תפקידים ובשלטון. גם אנחנו כשהפסדנו וישבנו באופוזיציה לא איימנו בלעזוב את הארץ והמדינה”.

אבוטבול אמר ספק בהלצה, ספק ברצינות: “אם הם יעזבו לחו”ל – אל דאגה, נוכל בדרך נוספת לפתור את בעיית הדיור הקשה ובכללם המחסור בדירות”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרעק מיט פיפפר
    07/11/2022 15:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. עם הם ירדו מהארץ, לא ישאר לך מאיפה לחלוב כסף.מ חתיכת כלומניק

  2. אבוטבול
    08/11/2022 16:23
    רוני
  3. אתה יודע רעיון לא רע השמאליים ירדו מהארץ לכם לא יהיו בעיות דיור תקבלו בחינם דיור(כי לעבוד אתם לא) אבל נראה אותכם הולכים לצבא למילואים מטיסים את המטוסים את הטנקים את הסייבר ןהאלקטרוניקה .
    הורים ועמיי הארץ שכמותכם חוץ מלגנוב ולחיות על חשבון “השמאלנים” אינכם מסוגלים לכלום . חרות במלוא מובן המילה.

  4. אבוטבול זוכרים אותך מסיירת הצנחנים
    08/11/2022 16:25
    רוני
  5. היית תותח בסיירת יצאת למבצעים אלומים מעבר לקווי האויב 😹😅😹😅

  6. המרכז השפוי נושא על גבו את כל הכלכלה של הארץ וההגנה על קיומה.
    29/11/2022 08:10
    ביבי נוכל
  7. בלעדי המרכז השפוי הקהילות הטפיליות יסתלקו כפי שהן הסתלקו מישראל לפני 2000 שנה.

    מי שמכיר את תולדות היהודים לאחר חורבן בית שני יודע שהארץ לא חרבה לאחר המרידות. אמנם ב- 2 המרידות הגדולות נגד רומי היהודים איבדו כשליש מהאוכלוסיה אבל מה שחעסל את מדינת היהודים הוא שהאליטה במדינת היהודים היגרה לארצות אחרות במיוחד: בבל, מצריים ורומי. מי שנישארו בארץ היו הצחצחים, ניקראו עם הארץ, הם לא יכלו לתחזק מדינה חקלאית בישראל שבה אין מספיק מים לחקלאות וצריך היה משטר מרכזי קשוח שמשתמש ביעילות במשאבי הטבע המוגבלים. בימי בית שני ישראל יכלה לתחזק אוכלוסיה של 3 עד 4 מיליוני אזרחים, לאחר החורבן והגירת האליטה דל היהודים שטח ישראל יכל לתחזק רק בין 1/2 מליון לבין 1 מליון אזרחים.

    הגירת האליטה היהודית מהארץ תיריב את המדינה כי הצחצחים של ביבי והטפילים החרדים והמתנחלים המשתמטי בצירוף המפיונרים בליכוד לא מסוגלים לנהל מדינה.