טרגדיה במאפיה כשרה בברוקלין: עובד נלכד במקפיא וקפא למוות

מהגר ממאלי בן 33,, שעבד במאפיית 'בייגל'ס בייקרי' הכשרה בשכונת פלטבוש נמצא עם בואם של העובדים לעבודה - קפוא למוות במקפיא • ככל הנראה הוא נכנס למקפיא בשעה 3 לפנות בוקר כדי לנקות אותו וננעל בתוכו
משה ניסנבוים
י"ג חשון התשפ"ג / 07.11.2022 00:43

טרגדיה במאפיה הכשרה: סיפור מחריד התרחש במאפיה הכשרה הוותיקה והמוכרת ‘בייגל’ס בייקרי’ שבברוקלין, לאחר שאחד מעובדי המקום – מאחמדו דנסאגו, נמצא ביום חמישי בשעות הבוקר קפוא למוות במקפיא של המאפיה.

לפי דיווח באתר ‘ניו יורק דיילי ניוז’, דנסאגו, מהגר ממאלי בן 33, אב לחמישה ילדים, נמצא בתוך המקפיא בשעה 8:45 בבוקר על ידי עובדי המאפיה, כאשר הגיעו לעבודה.

המאפייה ממוקמת בשדרה D ליד E. 56th St. בשכונת פלטבוש.

חוקרי המשטרה סבורים כי ככל הנראה דנסאגו נכנס למקפיא בשעה 3 לפנות בוקר כדי לנקות אותו, ננעל בתוכו – וכתוצאה מכך קפא למוות.

אחד מעמיתיו לעבודה סיפר שדנסאגו עבד במאפיה הכשרה במשך חמישה חודשים.

המשטרה המקומית הודיעה, כי אין חשד לפלילים ומדובר ככל הנראה בתאונה.

דיוויד גרינברגר, מנהל ‘בייגל’ס בייקרי’, שיגר את תנחומיו למשפחה ואמר כי מנהלי ועובדי המאפיה הכשרה משתפים פעולה עם המשטרה בניסיון להבין מה גרם לאסון.

הוא אמר לכלי התקשורת: “אנו הרוסים מאובדן העובד שלנו בתאונה הזו. הודעה נמסרה למשפחה, ואנחנו שולחים להם את תנחומינו העמוקים. מדריכי אבל נמצאים כדי לספק ייעוץ ותמיכה למשפחה ולעובדים שלנו”.

מאפיית “בייגל’ס בייקרי” הכשרה היא אחת הגדולות והמפורסמות בניו יורק. היא משתרעת על שטח של 50 אלף רגל מרובע.

היא נוסדה על ידי הבעלים בשנת 1934 בקרקוב שבפולין, ועברה ללואר איסט סייד שבמנהטן ב-1949, ומשם לברוקלין. היא מייצרת חלות, עוגות גבינה ומאפים כשרים ומשווקת אותם למסעדות ומאפיות רבות.

עיקר הפרסום שלה הוא בגלל עוגיות השחור-לבן הייחודיות שלה, שמהן מכרה עד היום למעלה ממאה מיליון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות