הסוקר של יאיר לפיד חשף: הזהרתי אותו כל הזמן שמרצ לא תעבור

יאיר לפיד חזר וטען כי אין סכנה שמרצ והעבודה לא יעברו את אחוז החסימה • הסוקר האישי שלו מרק מלמן מכחיש: "הטענה לא נכונה ב-100%, המצב האמיתי הפוך" • יש עתיד מכחישים: "אנחנו לא מכירים מידע כזה באף סקר פנימי או חיצוני שהוצג לנו"
חרדים 10
י"א חשון התשפ"ג / 05.11.2022 20:42

קריסת השמאל, חילופי האשמות: למרות שיאיר לפיד הצהיר לפני הבחירות כי לפי כל הסקרים שבידיו, העבודה ומרצ עוברות את אחוז החסימה –  הערב (מוצאי שבת) דיווח עמית סגל, כי הסוקר הפרטי שלו טוען אחרת.

על פי הדיווח בחדשות 12,  הסוקר של מפלגת יש עתיד טען כי הזהיר מראש שמרצ לא תעבור את אחוז החסימה – כפי שאכן קרה.

במהלך משדרי הבחירות פרסם הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל, כי הסוקר של לפיד טען לאורך כל הדרך שהעבודה ומרצ בטוחות.

בעקבות הפרסום, הסוקר מרק מלמן שיגר מייל הבהרה – וכך נכתב בו: “הטענה (-שהשמיע לפיד) שמרצ והעבודה עברו אצלי בבטחה, לחלוטין ובמאה אחוז איננה נכונה. למעשה, המצב האמיתי הוא בדיוק הפוך”.

מלמן האמריקני טוען, כי  הזהיר כל הזמן מהסכנה למרצ.

על פי הסקרים האחרונים, כל אדם סביר היה יכול להניח שהסקרים לא היו מדויקים (59 מנדטים לנתניהו), אך הם העניקו בין 4 ל-5 מנדטים למרצ. ייתכן שלכך התכוון לפיד שהביע ביטחון ביכולתה של מרצ לעבור, אך מהנתונים נשקפה סכנה למרצ.

מיש עתיד נמסר: “הידיעה אינה נכונה. אנחנו לא מכירים מידע כזה באף סקר פנימי או חיצוני שהוצג לנו במהלך הקמפיין. גם בסקר האחרון שפרסם מנו גבע בערוץ 12 וגם בסקר האחרון שביצע עבורנו מרק מלמן מרצ היו על 5 מנדטים. הדבר לא משנה את העובדה שיש עתיד עשתה הכל כדי לסייע למרצ בימים האחרונים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות