אש פרצה בדירה בבני ברק בכניסת השבת: אישה בת 50 נפצעה קשה

האישה, שסבלה מכוויות קשות בכל חלקי גופה, פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר • איש הצלה: "שכבה בסמוך לכניסה לדירה בקומת הקרקע. שכנים סיפרו לנו שראו את השריפה וכיבו את האש שאחזה בפצועה באמצעות מטפים"
חיים טוויל
י"א חשון התשפ"ג / 05.11.2022 19:14

אישה כבת 50 נפצעה באורח קשה בשריפה שפרצה אמש (שישי) בביתה שבבני ברק.

האישה, שסבלה מכוויות קשות בכל חלקי גופה, פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר.

במשטרה ובכבאות והצלה בודקים מה הוביל לשריפה, שפרצה בדירה סמוך לכניסת השבת.

במד”א התקבל בשעה 16:19 דיווח על  שריפה בדירה ברחוב רב האי גאון בבני ברק. “חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שיבא בתל השומר אישה כבת 50 במצב קשה עם כוויות בגופה כשהיא מורדמת ומונשמת”.

החובשים שמעון ברדי ומשה כהן, שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד”א, סיפרו: “האישה, שסבלה מכוויות קשות בגופה, שכבה בסמוך לכניסה לדירה בקומת הקרקע של הבניין. שכנים בבניין סיפרו לנו שהם ראו את השריפה וכיבו את האש שאחזה בפצועה באמצעות מטפים.

“יחד עם הצוות לטיפול נמרץ של מד”א שהגיע הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבה קשה מאוד ולא יציב”.

בתוך כך, היום (שבת), סמוך לשעה 14:00 התקבל דיווח במוקד 102 של כב”ה מחוז ירושלים על שריפת דירה ברחוב בזל 5 בשכונת קריית משה. 4 צוותי כיבוי הוזנקו למקום ופעלו לכיבוי השריפה. הבניין היה אפוף עשן ושאר הדיירים התבקשו להסתגר בבתיהם.

2 בני אדם נפגעו קל משאיפת עשן ופונו על ידי צוותי הרפואה לבית החולים.

הושגה שליטה באש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות