בשו”ט: תמר שנפצעה מירי בראשה בקריית ארבע נושמת בכוחות עצמה

תמר אהרון, הנערה בת ה-14 שנפצעה קשה מאוד מירי בקריית ארבע, כבר נושמת בכוחות עצמה • המשפחה מבקשת: "להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של תמר בת נירה"
חיים טוויל
י' חשון התשפ"ג / 04.11.2022 13:00

תמר אהרון, הנערה בת ה-14 שנפצעה אמש קשה מאוד מירי בקריית ארבע – נושמת בכוחות עצמה והיא שבה להכרתה.

בהודעת מועצת קרית ארבע חברון נאמר: “תפילות עם ישראל יחד עם רופאי בית החולים הדסה עין כרם סייעו. המשפחה מודה לעם ישראל ומבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של תמר בת נירה”.

ראש המועצה אליהו ליבמן אמר: “אנחנו דורשים להחזיר את הביטחון לתושבים, לצאת למבצע שיחסל את הטרור הערבי ויכריע את כוונות המחבלים להזיז אותנו מכאן”.

הנערה נפגעה בראשה בעת שהלכה ברחוב ופונתה ליחידה לטיפול נמרץ. מבדיקה בליסטית ראשונית עלה כי הכדור נורה מלמעלה, מה שמחזק את ההערכה שלא מדובר בירי מכוון. בכל מקרה, לא מדובר בירי צלף.

כמו כן, לא נשמע ירי במרחב, מה שמעלה את ההנחה שהירי בוצע ממרחק רב.

אמה של תמר  סיפרה לח”כ אורית סטרוק: “הילדות חזרו מהסופר ובדרך תמר חטפה כדור. היא הרגישה את הפגיעה וצעקה ‘אוי'”.

ד”ר מוריס מתתיהו, מומחה לרפואת משפחה במרפאת קופ”ח מאוחדת בקריית ארבע, היה זה שהעניק לנערה טיפול רפואי ראשוני: “הילדה הובאה על ידי אחותה עד לכניסה של מרפאת מאוחדת, שם סיפרה האחות שהילדה קיבלה מכה חזקה בראשה מגורם שאינו ידוע. עובד ניקיון שפגש אותה בכניסה הכניס אותה באופן מיידי וכשהיא עדיין בהכרה לחדר טיפולים, שם הענקתי לה טיפול ראשוני וניסיתי לאתר את מקור הדימום שהיה כבד מאוד. במקביל, הוזמן אמבולנס שהגיע תוך דקות ספורות, ועם הגעתו הילדה איבדה הכרה, החלה לפרכס, טופלה באופן מיידי ופונתה על ידי צוות נט”ן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות