יום אחרי ששמע על חיסול המחבל: נפטר אבי לוחם הימ”מ נעם רז הי”ד

ישעיהו רוזנברג ז"ל, אביו של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד, שנאבק במחלה קשה, נפטר הלילה כתוצאה מדום לב בגיל 78 • אתמול עוד הספיק לשמוע שהמחבל שהיה מעורב בקרב בו נפל בנו חוסל בג'נין • קרוב משפחה: "הוא הודה לכוחות הביטחון שעשו צדק"
יוסף גרינבוים וחיים טוויל
י' חשון התשפ"ג / 04.11.2022 12:08

ברוך דיין האמת: הלילה (ליל שישי) נפטר בגיל 78, ישעיהו רוזנברג ז”ל, אביו של לוחם הימ”מ נועם רז הי”ד –  חצי שנה בדיוק לאחר נפילת בנו בהיתקלות עם מחבלים בג’נין.

ישעיהו ז”ל נפטר לאחר חודשים של מאבק במחלה, כתוצאה מדום לב.

רק אתמול עוד הספיק האב לשמוע על חיסול המחבל שהיה מעורב בקרב בו נפל בנו הי”ד.

הלוויתו תתקיים הבוקר בשעה 10:45 בבית העלמין בעיר רחובות.

רונן, גיסו של נועם הי”ד,  סיפר לחדשות 12: “בחודשים האחרונים ישעיהו היה חולה וחלש מאוד. הוא התמודד עם מחלה ולמעשה מאז מקרה נפילתו של נועם הוא לא הצליח להתמודד מבחינה בריאותית. בסביבות השעה אחת בלילה הוא נפטר בבית החולים. ישעיהו הספיק לשמוע על חיסול המחבל והודה לכוחות הביטחון שעשו צדק”.

אתמול נכנסו  כוחות של יחידת המסתערבים לאור יום  למחנה הפליטים ג’נין כדי לעצור את בכיר בג’יהאד האסלאמי, פארוק סלאמה, שאמור היה להתחתן ביום שבת.

במהלך הפעילות פשטו הכוחות על קצביה שבה נכח סלאמה, ובמקום התפתחו חילופי אש. הוא נמלט מהמקום, והלוחמים פתחו אחריו במרדף שבמהלכו המחבל שלף אקדח לעברם. הם הגיבו בירי והוא חוסל.

משפחתו של נועם הי”ד התייחסה לחיסול המחבל: “ארדוף אויבי ואשיגם, ולא אשוב עד כלותם. חצי שנה אחרי נפילתו בקרב של נעם אהובנו, המשיך שב”כ וצה”ל את דרכו של הימ”מ, להביא צדק לעולם ולהכרית את אויבינו, את הרוע בעולם”.

המשפחה הביעה הערכה לכוחות הביטחון, והוסיפה: “כשראש השב”כ עדכן אותנו על סגירת המעגל התרגשנו לגלות שבדיוק היום חלפה חצי שנה מאז הפעם האחרונה שראינו את נעם, ביום הולדתו. מאז הוא לא שב. נעם פעל כל חייו כדי להוסיף אור וטוב. נמשיך את דרכו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות