מיכאלי מאשימה את לפיד במפלת הגוש: חיסל את מרצ וכמעט אותנו

יו"ר מפלגת העבודה מגיבה על תוצאות הבחירות במתקפה נגד יאיר לפיד - ולא מתחרטת על אי האיחוד עם מרצ • "לפיד אפילו לא הצליח להביא הסכם עודפים, בעוד נתניהו כיתת רגליו ברחבי הארץ"
אריה ריבקינד
ט' חשון התשפ"ג / 03.11.2022 19:18

יו”ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, הגיבה הערב (חמישי) במטה המפלגה בתל אביב, לראשונה בהצהרה רשמית – על תוצאות הבחירות, ותקפה בחריפות את יו”ר יש עתיד יאיר לפיד.

“צר לי וכואב לי הלב, על כך שרק חלק מהסיעה תהיה איתי בכנסת. אני מדברת רק עכשיו כי חיכיתי לתוצאות האמת. חיכיתי וקיוויתי לראות שמרצ עוברת את אחוז החסימה. אני מזדהה עם כל תחושות התסכול והכאב, ברמה הכי אישית שיש. דאגנו למרצ ולכן סירבתי לקמפיין געוואלד. לצערי גם אם היינו מתאחדות זה לא היה מונע מנתניהו את הרכבת הממשלה”..

מיכאלי טענה: “לא הייתה שום סיבה שהעבודה או מרצ לא יעברו – אבל יש עתיד עבדה נגדנו. הקמפיין של לפיד חיסל את מרצ וכמעט חיסל את העבודה. הוא ביקש למחוק את מפלגת העבודה כשאמר שאין זכות קיום למפלגת העבודה. לכל אחד מאיתנו היה תפקיד בקרב הזה, התפקיד שלי היה לשמור על מפלגת העבודה ועשיתי אותו, לצערי בתוצאה נמוכה”.

היא הוסיפה ותקפה: “פגשתי במהלך הקמפיין כל כך הרבה אנשים שהייתה בינינו ברית הסכמה, אך לבסוף בחרו בלפיד. הקרב נוהל לא טוב, ומי שאחראי לנהל את הקרב – ניהל אותו לא טוב. לפיד אפילו לא הצליח להביא הסכם עודפים, בעוד נתניהו כיתת רגליו ברחבי הארץ”.

היא אמרה כי היא נושאת באחריות לכישלון המפלגה שהשיגה ארבעה מנדטים:  “נתחקר ונלמד את הטעויות שלנו, ונשקול את הקדמת הפריימריז של המפלגה. התוצאות של הבחירות קשות לישראל ולעבודה. הפסדנו, אבל זה ממש לא הסוף”.

על הממשלה המסתמנת אמרה מיכאלי: “נילחם באופוזיציה נגד קואליציה חשוכה, שיש בה יותר כתבי אישום מנשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות