מחבל בכיר בא לשחוט פרה לכבוד חתונתו – וחוסל בידי מסתערבים

מסתערבים של משמר הגבול הפתיעו את פארוק סלאמה, מחבל בכיר בג׳יהאד האיסלאמי - וחיסלו אותו לאור יום בג'נין • היה אמור להתחתן ביום שבת הקרוב • היה מעורב בתקרית בה נהרג לוחם הימ"מ, רב-נגד נעם רז הי"ד
חיים טוויל
ט' חשון התשפ"ג / 03.11.2022 14:43

במבצע מעצרים משותף של כוחות צה״ל, שב״כ, ימ״ס איו”ש ומג״ב במחנה הפליטים ג’נין שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה, חוסל היום (חמישי) לאור יום, המחבל פארוק סלאמה, בכיר מארגון הטרור הג’יהאד האסלאמי, שהיה מעורב בפיגועי ירי לעבר כוחותינו וחשוד בתכנון פיגועים נוספים.

המחבל שהיה מעורב בתקרית בה נהרג לוחם הימ”מ, רב-נגד נעם רז הי”ד, חשוד בקשירת קשר לתשתית הטרור ‘גוב האריות’ ובשיתוף פעולה עם פעילי תא הטרור במטרה להוציא לפועל פיגועים משמעותיים.

המחבל הבכיר בן ה-28, הגיע ל”איטליז” כדי לשחוט פרה לקראת חתונתנו שתוכננה להתקיים בשבת.

ברשתות החברתיות הופצה תמונה שלו יחד עם ודיע אלחוח, ממייסדי ”גוב האריות”, שחוסל בשבוע שעבר על ידי כוחות הביטחון.

במהלך הפעילות שבוצעה בעקבות מידע מודיני של שב”כ, פשטו הכוחות על מבנה בו נכח המחבל ובמקום התפתחו חילופי ירי. הוא נמלט מהמקום, והלוחמים פתחו אחריו במרדף, במהלכו המחבל שלף אקדח לעברם. הלוחמים הגיבו בירי והוא נוטרל.

כמו כן, הלוחמים ירו לעבר חמושים שירו לעברם, זוהו פגיעות.

בנוסף, במהלך הפשיטה, עצרו הכוחות חמישה מבוקשים נוספים כשברשותם אקדח ונשק מסוג M-16. בנוסף, הוחרם האקדח שהמבוקש כיוון לעבר הלוחמים.

אין נפגעים לכוחותינו, המבוקשים שנעצרו הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן שוחח עם מפקד יחידת המסתערבים ושיבח את פעילות הכוחות: “באור יום, ובמרחב סואן פעלתם בנחישות ובגבורה יוצאת דופן. תחת סכנה ואיום ממשי לכוחותינו הצלחתם לסכל את המבוקש שעסק בפעילות טרור משמעותית ואף היה מעורב באירוע בו נפל לוחם הימ”מ רנ”ג נעם רז ז”ל.

נמשיך לרדוף ולפגוע בכל מי שמאיים על ביטחון אזרחי מדינת ישראל וכוחות הביטחון.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כותרת לא אמינה
    03/11/2022 19:12
    גרגמל
  1. התכונן לשחוט פרה אחת לקראת חתונתו עם עז וכעת יאלץ לשחות עדר שלם לצורך מפגשו עם 72 נזירות . . .