לקראת המו”מ? גפני נגד דרעי: לא אתן לו להיות אחראי על הדתות

בעוד אריה דרעי ובצלאל סמוטריץ ' מקיימים מגעים לפתרון העימות על המשרד לשירותי דת - מצהיר גפני: "לא נותן הכל לדרעי, יכולים להגיע להבנות עד מחר" • בכיר בציונות הדתית: "משרד הדתות וההשפעה על אופיה היהודית של המדינה קריטיים עבורנו. הכל יעלה במו"מ הקואליציוני"
חרדים 10
ט' חשון התשפ"ג / 03.11.2022 14:32

מתחילים שוב לריב? זה כבר הסוד הכי גלוי:  במהלך השנה האחרונה צברה היריבות בין יו”ר ‘דגל’ משה גפני ליו”ר ש”ס אריה דרעי גובה, ובין השניים שוררת מתיחות רבה. אולם, בעוד דרעי שומר על שתיקה, לפחות בפומבי, גפני לא חדל מלתדלק את המחלוקת.

היום (חמישי) פרסם מיכאל שמש תיעוד ב’כאן חדשות’ בו נראה משה גפני יוצא נגד דרעי ואומר כי לא יתן הכל ליו”ר ש”ס: “לא אתן לדרעי להיות אחראי על הדתות. יכולים להגיע להבנות עד מחר”.

כפי שדווח בחרדים 10, במו”מ הקואליציוני בין מפלגות ‘גוש נתניהו’ צפוי חיכוך בין ש”ס ומפלגת הציונות הדתית על המשרד לשירותי דת, בו חושקות שתי המפלגות.

כפי שדווח, כבר עתה מתנהלים מגעים ישירים בין בצלאל סמוטריץ’ לאריה דרעי, כדי למצוא מוצא שירצה את שני הצדדים. ההסכמים יכללו גם הסכמה על מינוי הרבנים הראשיים – חרדי ודתי לאומי.

גורמים בכירים במפלגת הציונות הדתית דחו הבוקר דיווחים על מתווה מוסכם, לפיו שר הדתות יהיה איש ש”ס וסגן השר מהציונות הדתית.

“אין שום מתווה מוסכם. משרד הדתות וההשפעה על אופיה וזהותה היהודית של המדינה הם קריטיים עבורנו ובליבת העשייה שלנו. הכל יעלה במו”מ הקואליציוני”, אמרו.

כעת נראה, כי גם ‘דגל’ עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בעימות הזה.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות