“זלזלה”: הסוקר שחזה את נפילת מרצ סוגר חשבון עם זהבה גלאון

צוריאל שרון, מבעלי חברת הסקרים 'דיירקט פולס' תקף את יו"ר מרצ: "במשך כל השנים האלה ישבה וזלזלה, זהבה גלאון ישבה וטינפה על הסקרים של פילבר ושלי, כעת היא מחפשת קולות" • יצא נגד סוקרי הערוצים המתחרים: "תעלו אותם, שיתנו דין וחשבון לציבור"
חרדים 10
ט' חשון התשפ"ג / 03.11.2022 13:21

אחד מרגעי השיא של כל יום בחירות מגיע תמיד בשעה 22:00, אז מתפרסמים המדגמים המנסים לצפות, בפעם האחרונה לפני תוצאות האמת – כיצד תיראה הכנסת הבאה.

היום (חמישי) שוחח צוריאל שרון, בעלים משותף במכון ‘דיירקט פולס’, אשר הציגו את המדגם של ערוץ 14, עם בן כספית וינון מגל ב-103FM. במהלך השיחה תקף שרון את הקולגות מהערוצים האחרים ואת יו”ר מרצ, זהבה גלאון.

“אני נשכבתי על הגדר כי יש לנו לקוחות, הסכמי סודיות ואנחנו מכבדים את זה”, אמר שרון לכספית. “עבדנו עם ארבע מתוך חמש המפלגות הגדולות בישראל כיום. אתה מדבר מפוזיציה, אתה במשך ארבע שנים יושב על השותף שלי ותוקף. אתם לוקחים את כל האירוע המקצועי הזה והופכים אותו לאירוע של פוזיציה, בזמן שאנחנו המקצוענים נטולי פוזיציה, שאחרים שיש להם פוזיציה אין להם מקצוע”.

שרון הצהיר כי הראיון הוא הזדמנות עבורו לסגור חשבונות: “אחד אחד עם כל החבורה הזו. יש פוליטיקאית שבמשך כל השנים האלה ישבה וזלזלה, זהבה גלאון שישבה וטינפה על הסקרים של פילבר ושלי, והנה לך – כשאנחנו נתנו ביום חמישי האחרון הערת האזהרה גם לגבי העבודה וגם לגבי מרצ, בזמן הזה, מסתבר עכשיו שהחבר’ה האלה ישבו וזלזלו בסקרים שלנו בערוץ 14, ועכשיו היא מחפשת את הקולות שלה בזמן שהיא קראה ליועמ”שית לחקור את ההסכם שלנו עם הליכוד”.

בן כספית השיב: “גלאון לא עוברת את האחוז, תשתולל עליה כמה שאתה רוצה, אבל אף אחד לא חזה 65 מנדטים”.

מגל ביקש משרון להסביר מדוע כל הסוקרים האחרים נתנו באופן קבוע 59 מנדטים לגוש הימין.

על כך שרון השיב: “תעלה את שלושת הסוקרים של הערוצים הגדולים. במקרה הטוב הם לא דייקו, וזה כשל מקצועי, ובמקרה הרע משהו בתיווך לציבור, איזו יד נעלמה, כנראה טייחה את הדברים. בסוף מדובר באנשים, רובם מבוגרים ממני, אני מכבד את מי שמכבד אותי ואת השותף שלי. יש גם גבול ליכולת הקיבולת שלי לטינופים שאנחנו מקבלים מחבורה של עיתונאים, ואתה כמובן תופס שם מקום של כבוד, בן.

“הסוקרים האחרים, שיבואו עכשיו ויתנו דין וחשבון לציבור, איך נתנו למרצ והעבודה בסקרים האחרונים 5 ו־6 מנדטים”.

בשלב זה, השיחה הפכה לוויכוח בן כספית ושרון, אשר כידוע שותפו הוא עד המדינה שלמה פילבר, שהעיד נגד נתניהו במשפטו.

בן: “אני לא אחראי אחד אחר, ההתקפות שלי על השותף שלך בעיקר. אתה עשית עליי התקפה ביום שהספר שלי יצא על טמטום מוחלט”.

שרון: “רק נבהיר, אתה נתת לי”.

בן: “לא אוותר לך. אני לא רואה אותך ממטר, ההתקפה שלי היא על השותף שלך כי הוא עד מדינה”.

שרון: “אתה יושב, ובמקום לדבר, ופה בדיוק הנקודה זה למה ה־65, היוהרה וההתנשאות שלכם על הבן אדם הזה במקום להסתכל על המקצועיות שלו. איפה התנועה לאיכות השלטון? אני עדיין מחכה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות