כספית למגל: “מתפלא שאתה לא חוגג שאמרת שיהיו 65, כי צדקת!”

בן כספית וינון מגל שוחחו בתוכניתם על תוצאות הבחירות כספית: "הדיכאון מיותר. מה שהיה זה גוש אחד שריסק את עצמו, וצריך לשלם את המחיר. נשלם אותו בחיוך" מגל: ,אני מחכה לתוצאות האמת, אצלי לא צועקים גול לפני..."
חרדים 10
ט' חשון התשפ"ג / 03.11.2022 10:50

בן כספית וינון מגל פתחו היום (חמישי) את תוכניתם ב-103FM והתייחסו לניצחון המסתמן של גוש הימין שעתיד להשיב את ראש הממשלה לשעבר לשלטון ולהחזיר את ‘גוש השינוי’ לאופוזיציה.

על הניצחון של גוש נתניהו, אמר כספית כי הגיע למסקנה מפתיעה למדי: “על מה היינו רבים אם זה היה סוף עידן נתניהו? ברצינות, היית מחפש, אבל זה לא היה זה. זה לא יעבוד לך כי אני כבר במצב רוח – שטוב שזה קרה. מתפלא שאתה לא חוגג על זה שאמרת שיהיו 65, כי צדקת. הדיכאון מיותר. מה שהיה זה גוש אחד שריסק את עצמו, וצריך לשלם את המחיר. נשלם אותו בחיוך”.

הוא הוסיף: “לגבי ה־65, אני מקבל את התוצאות כמו שאני מקבל כל מה שאמרה ועדת הבחירות המרכזית, בניגוד לכם כשהיה נראה שבל”ד עוברת בשתי הזדמנויות שונות, ישר התחילו הצרחות. הצד שלנו אומר דבר פשוט – מה שיקבעו נקבל. מרצ כנראה לא תעבור, אז הנה אתם רגועים. התוצאה בקולות היא תיקו עם יתרון קל לנתניהו. שהמחנה שלי לא ישכח שמדובר בתיקו”.

ינון מגל השיב לו: “תם עידן נתניהו, לא יהיו לו 61, יהיו גם יהיו. יהיו 62, 65 יהיו 66, יהיו 67, בעזרת השם. שאנשים יתחילו להתעורר. אני מחכה לתוצאות האמת, אצלי לא צועקים גול לפני היש. אין פה תיקו, יש פה גוש אחד, יש הומוגניות, יש תפיסת עולם, אתם לא גוש, אתם אופוזיציה שהצליחה לגנוב את השלטון לשנה בעזרת רמאות”.

האזינו:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות