מדוע חרדי שביקש לעלות לאוטובוס ליד הכותל נעצר באלימות? • צפו

אברך חרדי שסיים להתפלל בכותל המערבי וביקש לנסוע לדרכו, נעצר באלימות וסיים בתא המעצר • והכל החל כאר נהג אוטובוס נעל את הדלת בפניו ופתח בנסיעה
חיים טוויל
ט' חשון התשפ"ג / 02.11.2022 22:06

האם מה שאתם רואים כאן הוא “סרטון בריונות כלפי אוטובוס”, כפי שמגדירה זאת המשטרה, או סרטון המציג נהג אוטובוס שמתעלם מנוסע, נועל  את הדלת בפניו – ופותח בנסיעה?

אברך חרדי, אזרח אמריקני, שהגיע היום (רביעי) להתפלל בכותל המערבי, נעצר באופן אלים ונלקח לחקירה במשטרה.

לפי המשטרה, היום בשעות הצהריים התקבל דיווח ובקשה לסיוע מצד מפקח תחבורה ציבורית, “בעקבות מקרה של אדם שהשתולל מחוץ לאוטובוס ועל פי החשד גרם לו נזק בזדון”.

עוד טענו במשטרה, כי “שוטרים הגיעו למקום וביקשו לעכב את החשוד לצורך בירור זהותו ובדיקת נסיבות המקרה, אולם החשוד השתולל והתלהם במקום, סירב להזדהות וסירב לעיכוב פעם אחר פעם למרות אזהרות השוטר, עד שנאלץ לעוצרו לאחר שלא נשמע להוראות השוטרים”.

לטענת המשטרה,  “ניסה החשוד להימלט ותקף שוטרת בפניה והיא נפגעה מכך באורח קל. השוטרים נאלצו להשתמש בכוח בכדי להשתלט על החשוד, לעוצרו ולהפסיק את התקיפה. החשוד נעצר והועבר לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים”.

במשטרה טענו עוד, כי מתיעוד המקרה במצלמות הגוף והאבטחה “נראה החשוד כשהוא מחמיץ את האוטובוס במקום, אז דפק על הדלתות וחבט בחוזקה על מראת האוטובוס בבריונות. בהמשך נראית התנהלותו הפסולה, מסירובו להזדהות, דרך ניסונו לחמוק ועד לתקיפת השוטרת כשנעצר”.

במשטרה קבלו: “בשעות האחרונות מופץ ברשתות החברתיות תיעוד חלקי ותיאור מעוות של נסיבות מעצר חשוד מחוץ לכותל המערבי בירושלים שמוביל להכפשת שוטרים שביצעו תפקידם”.

יצוין, כי בתיעוד שצולם בזירה נראה הנוסע מכחיש כי גרם נזק או תקף שוטרת. לדבריו, הוא רק דרש כי השוטרת לא תיגע בו, בניגוד להלכה.

ממצלמות הגוף של השוטרים:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רם
    03/11/2022 08:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הגרוע שבמדינת הערב-רב האלה, שולחים נשים לגעת בבני תורה במכוון. כאילו שחסר שוטרים. השוטרים בעצמם לא שומרים תורה, שולחים עבריינים לאסור עבריינים, זאת המדינה הזאת.