מרגי: ‘מאוכזבים? השמיים לא נפלו, אנחנו מחויבים לכלל האזרחים’

הח"כ מש"ס על הצורך במפלגתו: "אנחנו מדינה שמובילה בפערים. לא מצליחים לשטח את הגיבנת שסוחבים מאז קום המדינה" • על ההצלחה: "דרעי הצליח להביא את רבני כל עדות המזרח, לראשונה אף אחד לא היה בחוץ"
אריה ריבקינד
ח' חשון התשפ"ג / 02.11.2022 17:38

היום שאחרי: ח”כ יעקב מרגי מש”ס התייחס היום (רביעי), בראיון ברשת ב’,  להצלחת מפלגתו בבחירות לכנסת ה-25.

מרגי פנה למצביעי השמאל: “לציבור שמאוכזב מהתוצאות – השמיים לא נפלו, אנחנו מחויבים לכלל האזרחים”.

על הצורך במפלגה ספרדית אמר: “הלוואי והייעוד שלנו היה מיותר, עדיין לא הצלחנו למחוק את הפערים העדתיים. אנחנו מדינה שמובילה בפערים. לא מצליחים לשטח את הגיבנת שסוחבים מאז קום המדינה”.

על הצלחת ש”ס בבחירות: “הייתה משנה סדורה של דרעי שנצא לשטח, לקהלים שלא הצביעו עבורנו, ולאלו שלא הצביעו בבחירות האחרונות. דרעי הצליח להביא את רבני כל עדות המזרח, לראשונה אף אחד לא היה בחוץ”.

הוא התייחס גם להצלחתה של מפלגת ‘עוצמה יהודית’ בראשות חבר הכנסת איתמר בן גביר: “אסור ליצור דה-לגיטימציה למפלגה שעברה את ועדת הבחירות”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי מש”ס התייחס  בראיון לרדיו 103FM להצלחה הגדולה של המפלגה: “צפינו שתהיה עלייה, ראינו את זה לאורך כל הדרך. ברכות לעם ישראל, שתהיה לו ממשלה שתדאג לו, לפריפריה, לחלשים. אין ספק שש”ס גדלה באופן משמעותי, אריה דרעי איחד את כל הציבור הספרדי לתנועה אחת, המורשת של הרב עובדיה. הציבור נתן לנו הרבה כוח, אנחנו נצטרך להוכיח. נזכור שש”ס הייתה פעם גם 17, יש ציבור גדול מאוד.

“אני מסתכל על הערים, ברוב ערי הפריפריה וגם בירושלים גדלנו באופן משמעותי. אנשים ראו מפלגה אמינה, יציבה, מפלגה שבאמת נלחמה שנה וחצי באופן מושלם בממשלה הזו, לא זגזגנו מעולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות