הפרשן עמית סגל: שקד הפילה את מרצ ונתנה לימין עוד 3 מנדטים

ההחלטה של איילת שקד להמשיך לרוץ עד הסוף הייתה מתאומת לחלוטין עם הליכוד - כדי להעלות את רף אחוז החסימה • יתכן מאוד שבזכות כך נגרעו מבני גנץ קולות וזהבה גלאון תישאר בחוץ
חרדים 10
ח' חשון התשפ"ג / 02.11.2022 11:44

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, טוען כי הריצה של איילת שקד והבית היהודי עד הסוף העלתה את אחוז החסימה במאות הקולות שאולי חסרים למרצ כדי להיכנס לכנסת – ובכל הובילה לניצחון גדול.

”זוכרים את התכתשויות הטוויטר בין גלאון שקד? אז שקד בהתמודדותה שתואמה עם הליכוד בשבוע האחרון כנראה הפילה את מרצ והעלתה את גוש הימין ב-3 מנדטים”, כתב סגל בחשבון הטלגרם שלו.

כבר ביום שני רמזה שקד שהריצה שלה תואמה עם הליכוד: “הריצה שלנו אסטרטגית ואחרי הבחירות תבינו למה”, אמרה בלי לנקוב בשמו של הבכיר שעימו שוחחה – ח”כ יריב לוין.

שירית אביטן כהן, הכתבת הפוליטית של ‘גלובס’, כתבה: “נשים עוד משהו על השולחן ששווה לחשוב עליו: היה תיאום מלא בימים האחרונים בין שקד לליכוד. המרוץ של שקד עד הסוף גרע ממצבת המנדטים של בני גנץ ושירת את ניצחון הימין. מה המחיר? נדע בקרוב”.

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד אישר הערב (רביעי) כי התנהלו שיחות בין הליכוד לאיילת שקד בימים האחרונים.

בראיון לעמליה דואק בחדשות 12, אמר: “הריצה של שקד עד הסוף היתה מתואמת עם הליכוד כדי להשאיר מפלגות מתחת לאחוז החסימה. לא הבטחנו לה תפקיד אבל דובר על סליחה, היא עשתה את המעשה הנכון”.

על פי ספירת הקולות עד עתה,  47,555 בני אדם הצביעו לאיילת שקד. ישנם עוד כחצי מיליון פתקים במעטפות הכפולות שעדיין לא נספרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות