כספית הודה: ‘אני מפסידן דגול” – ומגל פצח בחגיגות: “מתכוון להנות”

בבוקר שאחרי 'בחירות 2022': כספית ומגל הגיעו לסכם את התוצאות • כספית ניסה להסביר מדוע אינו מתכוון להתייפח: "ממשלת ימין מלא? הגיע הזמן לנסות את האידיאולוגיה הזו" • מגל הודה לכל העיתונאים השמאלנים: "אתם עזרתם לנו להגיע לרגע הזה"
חרדים 10
ח' חשון התשפ"ג / 02.11.2022 10:48

בעוד ספירת הקולות של הבחירות לכנסת ה-25 מתקדמת –  הבוקר (רביעי) התייצבו בן כספית וינון מגל ב-103FM על מנת לדון בעתידה הקרוב של מדינת ישראל.

במהלך השיחה הבהיר מגל: “אני מצהיר שעכשיו אני באווירת סוף קורס”. כספית, מנגד,  טען: “ממשלת ימין מלא? מגיע לנסות פעם אחת את האידיאולוגיה הזו”.

כבר בפתח דבריו אמר כספית כי הוא אינו עצוב ולוקח את ההפסד בפרופורציה: “אני מפסידן דגול, 15 שנה נתניהו, 7 שנים בלי ניצחון בדרבי, הכול בסדר. יש שתי מפלגות שהן על הקשקש – מרצ ורע”ם. אני לא יודע להגיד לך אם הן עוברות או לא, אבל אם שתיהן עוברות זה ייגמר כמו המדגמים, אם שתיהן לא עוברות זה ייגמר כמו עכשיו, ואם רק אחת לא עוברת אין לי מושג איך זה ייגמר. בכל מקרה, גוש הימין ניצח. בסוף הפירוד של גוש המרכז שמאל, העובדה שהערבים התפצלו ושמיכאלי לא התאחדה עם מרצ, זה הסיפור. 2 מנדטים”.

כספית הוסיף: “זה לא בוקר מסוכן, זה בוקר פשוט מבחינתי. לא תראה פה התייפחות. אני יודע להפסיד. ממשלת ימין על מלא? קדימה, מגיע לנסות פעם אחת את האידיאולוגיה הזו”.

מגל, מצדו, החליט כי הגיע הזמן להגיד תודה למי שעזר לגוש הימין לנצח: “המון אנשים עמלו שנגיע לרגע הזה, הגיע הזמן להגיד להם תודה. אז קודם כל אני רוצה להגיד לך תודה, בכלל בכל השנים האחרונות עמלת,  לאמנון אברמוביץ’, דנה וייס, עודד בן עמי, אילנה דיין, סימה קדמון, אייל ברקוביץ’ תודה מיוחדת, לאופירה אסייג, לברוכי קרא, רביב דרוקר, אביעד גליקמן, זהבה גלאון, מרב מיכאלי, יאיר גולן, נחום ברנע והרשימה ארוכה.

“רבותיי, אתם עזרתם לנו להגיע לרגע הזה, כל המאמרים שעשיתם, השידורים ששידרתם, השפיעו עלינו והריצו אותנו לקלפיות הקרובות לביתנו, לשלשל את הפתק – הליכוד בראשות יאיר, שרה ובנימין נתניהו. תודה לכם”.

כספית יצא להגן על חבריו העיתונאים – והבהיר: “גם אם תקבלו 70 מנדטים, כל הרשימה שדיברת עליה תמשיך לעשות את העבודה שלה – לשדר אמת לציבור. כולל אני, איפה שרק ירשו לי ויתנו לי. כשאני מפרסם משהו אני לא שואל למי זה יועיל, זה הסוד של תקשורת. אני מקווה שהתקשורת תשרוד, תמשיך לעשות את העבודה שלה. אם אלו התוצאות, אנחנו עוד לא יודעים לגמרי, קחו את המושכות ותנהלו את העסק הזה. מעניין אותי לראות אם באמת אפשר לתת לצה”ל לנצח, לתת לאיתמר בן גביר לקבוע את הוראות הפתיחה באש”.

מגל השיב: “אתם לימדתם אותנו שהתפקיד שלכם הוא ביקורת על השלטון, אבל אנחנו ראינו מה היה פה בשנה וחצי האחרונות. לכן, מה שעכשיו אנחנו הולכים לעשות זה לשחק ולצחוק, אתם יכולים לעשות את הכותרות שלכם ‘מדינה במשבר’, יוקר המחיה, ולהיזכר עכשיו במורים, משבר הדיור וכל הדבר הזה, ואני מתכוון לשים פה רגליים על השולחן, לצחוק ולהנות. זו הצהרה שאני באווירת סוף קורס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות