המחבל פצע קשה קצין צה”ל, יצא מהרכב עם פטיש – וחוסל

קצין צה"ל בשנות ה-20 לחייו נפצע קשה: מחבל התנגש עם רכבו במחסום בל תוך שהוא דורס את החייל • לאחר שפגע בו, הוא ירד מהרכב וניסה לתקוף אותו בגרזן - אך הפצוע הצליח לירות בו למוות • שערי צדק: מצבו של הפצוע קשה התייצב והוא שב להכרה, עבר ניתוח ומאושפז תחת מעקב
חיים טוויל
ח' חשון התשפ"ג / 02.11.2022 09:26

קצין צה”ל נפצע הבוקר (רביעי) באורח קשה בפיגוע דריסה במחסום במחסום בל שבמרחב מכבים.

הלוחם נפצע בפלג גופו התחתון מפגיעת רכב.

המחבל חוסל על ידי הפצוע ומותו נקבע במקום.

חובשים ופראמדיקים פינו את הישראלי לבית החולים שערי צדק בירושלים עם חבלות בגפיים.

מחקירה ראשונית עולה, כי לאחר הפגיעה, יצא המחבל מן הרכב וניסה לתקוף הפצוע בגרזן – ואז נורה למוות בידי הקצין שנפצע מהדריסה.

דובר צה”ל מסר: מחבל הגיע ברכב אל המחסום ודרס קצין צה”ל. המחבל יצא מהרכב חמוש בגרזן על מנת לתקוף את הקצין, שירה לעבר המחבל ונטרל אותו.

הקצין שנפצע קשה פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. ההודעה נמסרה למשפחת הקצין.

הפראמדיקים של מד”א ישי ראוכברגר ושירה מלכא סיפרו: “הפצוע היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד”א תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים.”

שמעון אוזן חובש איחוד הצלה: “בסיוע חובשים נוספים הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא סובל מחבלות ופציעות קשות בגפיו”.

שערי צדק: ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע פצוע פיגוע הדריסה במחסום מכבים. הפצוע בשנות ה-20 לחייו במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. הפצוע מורדם ומונשם ולאחר בדיקת הדמיה יועבר לחדר ניתוח.

אחר הצהרים עידכן בית החולים: מצבו של הפצוע קשה מפיגוע הדריסה הבוקר התייצב והוא שב להכרה. הפצוע עבר ניתוח ומאושפז תחת מעקב וניטור להמשך הטיפול בו.

יו”ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף: “אני קורא לעם ישראל, לעצור לרגע את השמחה על תוצאות הבחירות, להצטרף אלי בתפילה לשלומו ולרפואתו, של החייל שנפצע קשה הבוקר בפיגוע הקטלני בבית חורון, וכעת שוכב בבית החולים מורדם ומונשם, אני מבקש לחזק את בני משפחתו ברגעים הקשים, ומאחל לו רפואה שלמה והחלמה מהירה בעז”ה, בתוך שאר חולי ישראל.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות