שקד נשארה בחוץ: מברכת את נתניהו וכל גוש הימין על ההישג

שקד לא מתחרטת על החלטתה לרוץ בבחירות עד הסוף: ''היינו בית ל-80 אלף בעלי זכות הצבעה שלא היו הולכים לבחור בדרך אחרת ואני מאוד גאה בזה''
אריה ריבקינד
ח' חשון התשפ"ג / 01.11.2022 23:45

שרת הפנים איילת שקד, יו”ר הבית היהודי שלא  עברה את אחוז החסימה מייחלת להקמת ממשלה ישיבה במהירות.

שקד אמרה לעיתונאים מחוץ לביתה בתל אביב: “אם המדגמים אכן נכונים, אני רוצה לברך את בנימין נתניהו על ההישג ואת כל גוש הימין. אני מקווה שהם יקימו ממשלה יציבה במהרה”.

שקד לא מתחרטת על החלטתה לרוץ עד הסוף: ”הלכנו עם האמת שלנו ועם האידיאולוגיה, היינו בית ל-80 אלף בעלי זכות הצבעה שלא היו הולכים לבחור בדרך אחרת ואני מאוד גאה בזה”.

לפי דיווח של איילת כהנא, שקד אמרה במפגש עם הפעילים: ״רק רציתי להגיד לכם תודה רבה. נלחמנו כמו אריות ידענו שזה קרב קשה אבל הלכנו עם האמת שלנו. הקול שלנו חשוב מאד ונמשיך להשמיע את הקול הזה. ומילה לנתניהו – אם התוצאות נכונות, ברכות ובהצלחה שיזכה להקים ממשלת ימין יציבה לארבע שנים שתחזיר את המדינה לתפקוד״.

מנגד, היריב הגדול שלה על קולות הציבור הדתי לאומי – סמוטריץ’,  חגג: ”היום הציונות הדתית עושה היסטוריה עם ההישג הגדול ביותר למפלגה דתית לאומית מאז קום המדינה, הישג שמצטרף למה שמסתמן כנצחון והכרעה של המחנה הלאומי. עכשיו ממתינים בסבלנות לתוצאות האמת כדי שנוכל בעזרת ה׳ להקים בביטחון ממשלת ימין לאומית, יהודית וציונית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקדיה
    02/11/2022 01:23
    ירון
  1. איזה כיף שהנוכלת התאיידה לה ביחד עם נפתול הנכלול.