“התעמתתי איתו ועפתי לכביש”: החרדית מטבריה על ניסיון החטיפה

החרדית מטבריה שהלכה לתומה ברחוב כשלפתע אדם אחז בה שיחזה בחדשות 12: "הוא לא אמר כלום, קלטתי שהוא מנסה להכניס אותי לרכב" • "הרגילו אותי מגיל אפס שמיד צועקים כשמישהו חשוד מגיע, וזה באמת הדבר הראשון שבאתי ועשיתי"
חרדים 10
ז' חשון התשפ"ג / 01.11.2022 18:00

צעירה חרדית מטבריה, בשנות ה-20 לחייה, שעל פי החשד ערבי בן 51 תושב הכפר יפיע ניסה לחטוף אותה בצהרים (שלישי), שחזרה בשיחה עם גיא ורון, כתב חדשות 12, את האירוע הטראומטי.

רוצים לדעת באיזה קלפי אתם מצביעים? כאן תגלו בקלות • כנסו

“הלכתי לתומי ברחוב, באתי לעבור את הרכב והוא פשוט פתח את הדלת האחורית והדף אותי מהצד שלו לכיוון הרכב”, סיפרה.

בתיעוד מהאירוע נראה הגבר אוחז באישה והיא מתעממת איתו, ונופלת לקרקע – ואז מתחילה לברוח מהמקום.

היא שחזרה: “אני בחסדי השם קלטתי שהוא מנסה להכניס אותי לרכב, התעשתתי, ישר התעמתתי איתו ואני עפתי לכביש והוא נכנס לטמבוריה. ישר רצתי לכיוון תחנה מרכזית, מישהו עצר אותי ואמר לי: גברת, את מזמינה עכשיו משטרה. הזמנתי משטרה, תחקרו אותי והזמינו ניידת.

“בשנייה שהוא יצא מהטמבוריה אמרתי לשוטר שייסע מהר כי הוא בא לברוח. המשטרה עצרה אותו”.

איך נחלצת מזה?

“לא יודעת, השם עזר. הרגילו אותי מגיל אפס שמיד צועקים כשמישהו חשוד מגיע, וזה באמת הדבר הראשון שבאתי ועשיתי. לא ראיתי שום כלי נשק, הוא תפס אותי ודחף אותי לכיוון הרכב. אחרי שהוא נעצר הוא אמר שהכול היה טעות ולא בכוונה. זה היה מאוד מפחיד, אני כרגע בתחושת הכחשה”.

מהמשטרה נמסר כי כרגע החשד הראשוני הוא שמדובר בחטיפה על רקע לאומני. מהחקירה עולה כי הוא היה עם רכב ולוחית רישוי מזויפת, והוא ניסה להכניס את הצעירה לרכב מבלי שהחליפו מילה. חקירת האירוע הועברה לידי שב”כ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    במקום לפרסם
    01/11/2022 23:24
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תמונה של הגב שלה תפרסמו תמונה של הפנים שלו!!! מי יודע בכמה נשים הוא התעלל!!!