תרצה אוחנה: “עופר הגיע לכל האירועים הקשים – ניצל בנס”

עופר אוחנה, מתנדב 'הצלה ללא גבולות', נפצע קשה כשהגיע לטפל בפצועים מירי המחבל • אשתו במסיבת עיתונאים ב'שערי צדק': ''שמענו שיש פיגוע, ניסינו להתקשר ועופר לא ענה. לא היה קל, בגלל כל מיני שמועות שרצו ברשתות'' • "שום מחבל נתעב לא יגרום לעופר ולא לנו לזוז"
חרדים 10
ו' חשון התשפ"ג / 31.10.2022 13:37

תרצה אוחנה, אשתו של איש ההצלה עופר אוחנה, שנפצע קשה בפיגוע הירי בקרית ארבע במוצאי השבת ומאושפז מאז ב’שערי צדק’, סיפרה היום (שני), במסיבת עיתונאים מיוחדת, על מצבו.

“עופר הלך להציל חיים והמחבל פצע את עופר במצב קשה”, אמרה לערוץ 7. “הוא עבר שני ניתוחים וברוך ה’ המצב משתפר לאט-לאט ובמגמת שיפור”.

היא הוסיפה: “זה הזמן להודות לעם ישראל על התפילות. אנחנו מרגישים את החיבוק החם והעוטף. זה נותן לנו כוחות. אנחנו מבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו”.

אוחנה סיפרה על הרגע שהבינה שעופר בעלה, מתנדב ‘הצלה ללא גבולות’, נפגע: “במוצאי שבת שמענו שיש פיגוע, ניסינו להתקשר ועופר לא ענה. התחילו להגיע אנשים לבית והבנו שעופר נפגע. לא היה קל, בגלל כל מיני שמועות שרצו ברשתות החברתיות”.

עופר נפצע קשה ביד ובבטן. על מצבו הרפואי אמרה: “מאתמול הוא כבר לא מונשם ובהכרה. מאוד חלש ומתקשר מעט מאוד, עדיין לא מדבר על מה שקרה. עופר נהג אמבולנס כבר 30 שנה ומגיע לכל זירה ומגיע לפני כולם מתוך מסירות ולהציל חיים וחשיבות של ארץ ישראל ואמונה גדולה. שום מחבל נתעב לא יגרום לעופר ולא לנו לזוז לשום מקום, אנחנו חיים ובועטים וזה הרבה יותר עמוק ושורשים ויהיה בסדר”.

עופר אוחנה נפצע כאשר הגיע לטפל בפצועים מירי המחבל. בפיגוע נרצח רונן חנניה הי”ד, שהיה אמור לחגוג 50 השבוע.

לפי דיווח ב’כאןן חדשות’, בתחקיר צה”ל התברר כי הפיגוע התרחש בשני שלבים: המחבל הגיע עם רכבו למכולת של פלסטיני בציר שבין קריית ארבע-חברון, חנה במקום, וירה מתוך הרכב עם רובה M16 מהמושב האחורי, לעבר רונן הי”ד ובנו דניאל שישבו ברכב. דניאל ברח למכולת ומשם דיווח על הפיגוע.

לאחר מכן, המחבל הניע את הרכב, יצא מהמקום, חנה בכפר הפלסטיני אחרי החסם וחזר רגלית למקום כעבור 8 דקות. אנשי ביטחון וחובש הצלה ללא גבולות עופר אוחנה הגיעו לרכב לטפל בפצועים, ואז המחבל פתח לעברם באש ופצע אותם, וגם פלסטיני עובר אורח נפצע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות