הנרצח בפיגוע הירי בקריית ארבע: רונן חנניה הי”ד, תושב היישוב

רונן חנניה הי"ד, בן 50, נפצע באורח אנוש בפיגוע הירי ונפטר מפצעיו בבית החולים 'הדסה' • הלווייתו תיערך בשעה 16:00 בירושלים • פרמדיק סיפר על רגעי הדרמה והטיפול בפצועים: "ראינו רכב באמצע הכביש, ויהודי שיושב ליד כיסא הנהג כשהוא פגוע ראש. נפתחו עלינו צרורות של ירי"
חיים טוויל
ה' חשון התשפ"ג / 30.10.2022 10:09

הנרצח בפיגוע הירי בקריית ארבע אמש הוא רונן חנניה הי”ד.

הוא יובא למנוחות בשעה 16:00 בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים.

מועצת קרית ארבע חברון פרסמה הודעת אבל בה נאמר:

“המועצה המקומית קרית ארבע חברון אבלה על הירצחו של הקדוש רונן חנניה הי”ד שנרצח אמש בידי בני עוולה בעיר האבות קרית ארבע חברון.

הלוויתו תתקיים היום יום ראשון 30.10.22 בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים.

המועצה ממשיכה ללוות את בני המשפחה ותסייע להם ככל האפשר בשעה קשה זו”.

בפיגוע הירי נפצע  באורח קשה איש ההצלה עופר אוחנה ועוד שניים נפגעו באורח קל, אחד מהם בנו של הנרצח.

בית החולים ‘שערי צדק’ עדכן כי עופר אוחנה עבר במהלך הלילה בהצלחה שני ניתוחים. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ במצב קשה, אך יציב – ולא נשקפת סכנה לחייו.

בית החולים הדסה עין כרם דיווח כי שני הפצועים באורח קל שוחררו לבתיהם.

ישראל ליאור, פרמדיק שנכח בפיגוע, התארח הבוקר (ראשון) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103 וסיפר על רגעי הדרמה: “קיבלתי פריצה במכשיר הקשר, הדיווח הראשון היה על ירי, לא היה ברור אם יש או אין נפגעים”.

“ראינו רכב באמצע הכביש, ויהודי שיושב ליד כיסא הנהג כשהוא פגוע ראש. העברתי דיווח, ונפתחו עלינו צרורות של ירי”, סיפר. “לא ראיתי את המחבל. זה היה ירי קרוב מאוד. עופר החובש שלצדי צעק לי ‘נפגעתי’. עופר היה בהכרה אך נחלש”.

הוא סיפר על הטיפול בפצועים בשטח: “זה היה נראה כמו נצח, אבל הטיפול בשטח נמשך בערך 4-3 דקות. אני רוצה לנצל את הבמה כדי לאחל החלמה לפצועים, זה היה אירוע קשה, גם מבחינה מוסרית, שיורים על כוחות רפואה שבאו להעניק עזרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות