סקר ערוץ 14: הימין 62 • 4 מפלגות מהשמאל במרחק נגיעה מהחסימה

סקר המנדטים האחרון בבחירות לכנסת ה-25 של 'דיירקט פולס' בשיתוף ערוץ 14: בני גנץ עולה במנדט ומתייצב במקום השלישי, מרצ מאבדת מנדט • שתי המפלגות החרדיות מקבלות 16 מנדטים • המשיבים נשאלו: מי לדעתם ירכיב את הממשלה הבאה? ואיזה ממשלה תקום לאחר הבחירות?
חרדים 10
ב' חשון התשפ"ג / 27.10.2022 20:28

חמישה ימים לבחירות: מסקר המנדטים האחרון למערכת הבחירות לכנסת ה-25, שנערך על ידי מכון הסקרים ‘דיירקט פולס’ ופורסם הערב (חמישי) בערוץ 14,  עולה כי היא הייתה הסטטית והרגועה מכולן.

הסקר מעניק לגוש נתניהו 62 מנדטים פעם נוספת, זאת למול 58 בלבד של לפיד והערבים.

גם על פי הסקר שמתפרסם הערב, מפלגת הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר עם 34 מנדטים, ללא שינוי מהסקר הקודם, יש עתיד בראשות יאיר לפיד יציבה גם היא עם 23 מנדטים בדומה לסקר הקודם.

מפלגת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ מתייצבת ערב הבחירות על 13 מנדטים – עלייה של מנדט אחד לעומת הסקר הקודם. מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ’ ואיתמר בן גביר מקבלת 12 מנדטים ושומרת על כוחה.

כך גם ש”ס של אריה דרעי שנשארת יציבה על 9 מנדטים.

יהדות התורה בראשות יצחק גולדקנוף מקבלת 7 מנדטים על פי הסקר, ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים.

מרצ של זהבה גלאון  מאבדת מנדט ויורדת ל-4.

העבודה של מרב מיכאלי, חד”ש-תע”ל של עודה וטיבי ורע”מ של מנסור עבאס מקבלות כל אחת 4 מנדטים, מרחק נגיעה מאחוז החסימה.

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה:

בל”ד של סמי אבו שחאדה עם 2.1%, הבית היהודי בראשות איילת שקד עם 1.9%, חופש כלכלי של אביר קארה עם 0.6%, צעירים בוערים של הדר מוכתר עם 0.5%, המפלגה הכלכלית של ירון זליכה עם 0.5% וישראל חופשית של אלי אבידר שמקבלת 0.1% בלבד.

בנוסף בחן הסקר מספר שאלות נוספות.

אחת השאלות שנשאלו הייתה השאלה “מי לדעתכם ירכיב את הממשלה הבאה?”

על פי התוצאות 56% השיבו כי יו”ר הליכוד בנימין נתניהו הוא יהיה זה שירכיב את הממשלה הבאה, יאיר לפיד קיבל לעומת זאת 23% ואילו בני גנץ קיבל 11% בלבד. 10% נוספים השיבו כי אין להם עמדה בנושא.

עוד נשאלו המשיבים: “איזה ממשלה תקום לדעתכם לאחר הבחירות?”

לא פחות מ-54% השיבו כי הממשלה שתקום לדעתם לאחר הבחירות תהיה ממשלת ימין חרדים בראשות נתניהו, 17% טענו דווקא כי אנו ניצבים בפתכן של בחירות שישיות. 15% מאמינים כי יכולה לקום ממשלת שמאל-ערבים בראשות לפיד ואילו 14% בלבד טוענים דווקא בני גנץ יצליח להקים ממשלה לאחר הבחירות עם מפלגות משני הגושים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תפילה וזעקה
    27/10/2022 20:44
    דודי
  1. ביום הבחירות חייבים לארגן יום תפילה וזעקה בכותל,אחרי 5 מערכות בחירות בורא עולם מבקש שניפנה אליו בתפילות ובתחנונים שגוש חרדים דתיים וימניים יזכו בשלטון ברוב מכריע וברור כדי להקים ממשלה לשנים רבות עד בא משיח צדקנו.