“מנסים לרצוח פה יהודים”: נקלע לפיגוע אבנים והניס 30 פורעים

תושב עמיחי נסע הבוקר בכביש 60, בסמוך לישוב עלי, כשלפתע נקלע למארב של עשרות פורעים ערבים שיידו אבנים על רכבים יהודים • הוא יצא מרכבו והחל לדלוק אחר הפורעים • "ברגע שעצרתי את הרכב הם התחילו לברוח במעלה ההר, אנחנו צריכים לקחת את הביטחון בידיים"
חיים טוויל
ב' חשון התשפ"ג / 27.10.2022 17:33

הטרור בכבישי יו”ש: אדר לפאיר, תושב הישוב עמיחי בבנימין, נסע בכביש 60 בדרכו לעבודה, כשלפתע נקלע למארב אבנים באזור הכפר לובאן א-שרקיה.

כ-30 ערבים עמדו מעל הכביש ורגמו בזה אחר זה רכבים של יהודים.

לפאיר לא היסס, יצא מרכבו והחל לרדוף אחר הפורעים, שנבהלו וברחו מהמקום.

“נסעתי בכביש 60 ליד עלי בסמוך לכפרים לובאן וסוויה”, תיאר הבוקר לפאיר בסרטון שצילם ממקום האירוע. “פתאום פה, באמצע הדרך, קלטתי זריקה של אבנים על רכבים שהיו לפני וגם על הרכב שלי שנכנס בינתיים לטווח האבנים.

“הסטתי את המבט במהירות ימינה, וקלטתי מאחורי כשלושים מחבלים שמנסים לרצוח פה יהודים בעזרת אבנים. באותו רגע שקלטתי אותם, פשוט עצרתי את הרכב ופרקתי.

“מאותו רגע שעצרתי את הרכב הם הפסיקו לזרוק אבנים, ואיך שפרקתי הם גם התחילו לברוח במעלה ההר. התחלתי לצמצם לכיוונם עד שהם עלו למעלה למעלה, ונשארתי כאן לשמור על הכביש עד שהגיעו כוחות צבא, שהיו למען האמת די שוקיסטים”.

לפאיר הוסיף וקרא לתושבי יו”ש: “תפנימו, אין מה לעשות, אנחנו צריכים לפרוק מהרכב. צריך לדעת שברגע שאתה עוצר הם יפחדו ממך וצריך להביא פה גאווה יהודית, לעשות לנו כבוד ולשמור על שאר האזרחים שנוסעים פה בכביש. מלפני היו רכבים ישראלים מאחורי היו רכבים ישראלים, של אנשים ונשים ואנחנו צריכים לקחת את המצב בידיים שלנו, אין מה לעשות”.

הבוקר הפגינו בכניסה לכפר לובאן עשרות תושבים מהישובים עלי ומעלה לבונה, זאת במחאה על פיגועי האבנים התכופים על כביש 60 בתקופה האחרונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות