דודיו של אליהו דהן: “הוא לא יכול לזוז, הבן אדם לא יכול ללכת”

אליהו דהן, החרדי בן ה-23 שנפצע בשבת בפיגוע בירושלים, עדיין מאושפז במצב קשה • דודיו: "אליהו שלנו חי על קידוש ה',  הוא סובל וכואב נורא"
חרדים 10
ב' חשון התשפ"ג / 27.10.2022 13:35

במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ בירושלים עדיין מאושפז במצב קשה אליהו דהן בן ה-23, הבחור החרדי שנפצע בשבת בפיגוע הדקירה ברחוב ששת הימים בירושלים, סמוך לתחנת הרכבת הקלה.

דודיו, דוד ואבי ביטון, אמרו היום (חמישי), במסיבת עיתונאים שקיימו, כי הרופאים אומרים שמצבו כלל אינו פשוט – והביעו זעם על ההתנהלות הביטחונית.

הדוד דוד צוטט בחדשות 13: “עדיין מנסים להתאושש ממה שקרה פה. אולי בשביל אנשים אחרים זה חדשות ישנות, בשבילנו זה עדיין טרי ועדיין חם מהשבת האחרונה. קשה לדבר על זה. אנשים שומעים שיש דקירה פה ושם ומישהו קיבל מכה. כשהמצב מגיע אליך, אתה מבין שזה לא עוד משהו”.

הוא הוסיף: “למות על קידוש ה’ זו מעלה, אבל לחיות על קידוש ה’ זה לא פחות. אליהו שלנו חי על קידוש ה’,  הוא סובל וכואב נורא. הוא לא יכול לזוז, הבן אדם לא יכול ללכת. הוא קורבן חי. אנחנו מאמינים שהכל משמיים, זה בא לעורר אותנו, זה יכל לקרות לכל בן אדם. המחבל חיפש מישהו עם זהות יהודית. אנחנו רוצים לבוא ולומר, לבקש יותר נכון, שזו לא תהיה איזו שיחה פוליטית.

“מודים לכוחות הבטחון על המאמצים אבל יש הרגשה שצריך טיפה יותר הרתעה וענישה למחבלים. זה שילד בגיל 16 יכול לעשות מעשה נתעב ולחזור לשחק כדורגל זה אומר הרבה”.

הדודים ביקשו: “רוצים לבקש להתפלל לאליהו בן מרגלית. כל פרק תהילים, כל מחשבה טובה יכולים להרים את הבן על הרגליים בחור צעיר שלא יכול ללכת צעיר. בריא, נושם שמחה וביום אחד נדקר”.

כפי שדווח, מעט אחרי השעה  16:00 ביום שבת דקר המחבל מוחמד ראג’ב אבו קטיש, בן 16 מענתה החדשה, את אליהו. המחבל נמלט ונוטרל בתום מרדף בידי שוטר במגרש כדורגל בשכונת שייח ג’ראח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות