עיוורת בכתה שלא עזרו לה לחצות כביש. מה שהנהג עשה ריגש רבבות

משה ביטון הוא נהג אוטובוס קו 65 בירושלים • ביום שלישי אישה זקנה עיוורת שעלתה לאוטובוס, סיפרה לו בבכי שאתמול חיכתה זמן רב מאד זמן שיחצו איתה את הכביש - ואף אחד לא התייחס • אז הוא קם ועשה מעשה
משה ניסנבוים
ב' חשון התשפ"ג / 27.10.2022 01:56

הסיפור שחורך את הרשת וצבר עשרות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות: משה ביטון הוא נהג אוטובוס בקו 65, הנוסע משכונת פסגת זאב לשכונת גבעת שאול בירושלים.

ביום שלישי בבוקר הוא ביצע מעשה מתבקש, מחווה קטנה אך מרגשת במיוחד – שהוכיחה: יש נהגים טובים באמצע הדרך.

היה זה כאשר נוסעת עיוורת התלוננה בפניו על כך שאיש לא עוזר לה לחצות את הכביש, למרות שהיא מבקשת שיעשו זאת או שבכלל מטעים אותה.

בתגובה לדברי הנוסעת, החליט הנהג לעצור את האוטובוס, ירד עמה, אחז בידה – והם חצו ביחד את הכביש.

וכך כתבה רווית שלום בפוסט המרגש: “הבוקר בקו 65 מפסגת זאב לגבעת שאול עלתה אישה זקנה עיוורת לאוטובוס, וסיפרה לנהג בבכי שאתמול חיכתה הרבה מאד זמן שיחצו איתה את הכביש ואף אחד לא התייחס. ובנוסף, היטעו אותה בכיוון! כששמע זאת הנהג ירד מהאוטובוס. נתן לה יד והעביר אותה את הכביש בשלום. אני חושבת שמגיע לנהג הזה את כל הכבוד בעולם!!! קוראים לו משה ביטון”.

התגובות היו מרגשות במיוחד והם ראו במעשה המיוחד הזה של הנהג את ‘הישראלי היפה’, שיבחו את העזרה ההדדית וכך גם את הנכונות של הנהגים שהרבה פעמים סופגים ביקורת מנוסעים על ההתנהגות שלהם, בצדק או שלא.

בילי שבירו ששון הגיבה: “כל הכבוד לו. לצערי הפכנו לארץ מגעילה בלי כבוד אחד לשני. ממש עצוב”.

שני ארמי כתבה: “עצוב ומביך שמשהו שאמור להיות מובן מאליו צריך להפוך לפוסט כי הוא נדיר”.

שי עובד הצטרף: “עצוב שצריך לפרסם בפייסבוק מעשים שצריכים להיעשות בנורמה, בלי לקבל תשבוחות. כל הכבוד לנהג”.

והגולשת טל אור כתבה: “הלב מתרחב כשיש אנשים כאלה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזה מרגש
    27/10/2022 05:34
    חיה
  1. ככה צריך לנהוג

  2. הנהג שסייע לעיוורת לחצות מעבר חצייה
    27/10/2022 13:17
    משה יעקובוב
  3. להגיד שזה מעשה אצילי בוודאי .אז לאן הגענו איפה כולם זה צריך להיות לכל אחד אז אף אחד לא יספר לי על עצמו שהוא אדם אציל כי אדם אציל זה מעשה קטן לזולת כמו המעשה של הנהג הנ”ל

  4. הקודקודים של מדינת ישראל מטונפים
    28/10/2022 05:41
    אמיתי מאוד
  5. למה אנחנו ככה? רוב הסמול ברברים אוכלי אדם. רק לעקוב אחרי משפט ר.מ ביבי אתה מבין מדינה זו חולת שנאה. משך 5 שנים הגישו כתבי אישום תפורים ונוטפי שנאה מחרידה. הכל מלווה ברעש מחריש אוזניים של וולגאריות גסות נבזות גזענות ושחצנות. מחנה נגד מחנה.האליטיסטים נגד ישראל השניה. הכי מדאיג ומגעיל שהקודקודים רק מלבים אש יותר ויותר. עיתונאים אנשי ציבור משפט וצבא כ.א לפי תורו הוסיף אש. התוצאה הדיור והכלכלה טיפסו עד השמים. העם ממורמר רעב מתוסכל. והכסף זורם לכיוון אחד בחירות ולעבאס וחבריו. העם בוכה נושך שפתיים ומשלם. והקודקודים לא ירפו המלחמה עד הסוף. אחרת הם יפסידו ויכנסו לכלא.
    מי יעצור מחול השדים. רק הקב.ה יודע