מחברת המאמר ‘איך לרצוח את בעלך’ הורשעה ב…רצח בעלה

ננסי קרמפטון-ברופי, אשה אמריקנית בת 71 ומחברת ספרי מתח, פרסמה בשנת 2011 מאמר ספרותי בשם 'איך לרצוח את בעלך' • שש שנים מאוחר יותר נרצח הבעל ובימים אלו נשלחה המחברת למאסר עולם באשמת רציחתו
דוד ליבוביץ
ב' חשון התשפ"ג / 26.10.2022 22:43

הזוי: אשה שחיברה מאמר ספרותי בשם ‘איך לרצוח את בעלך’ הורשעה לאחר שנים ברצח בעלה.

על פי הפרסום באתר mako, ננסי קרמפטון-ברופי, היא אשה אמריקנית בת 71 שחיברה ספרי מתח, וגם עמדה מאחורי בלוג מפורסם, כשבמסגרתם פרסמה מאמר ספרותי בשם ‘איך לרצוח את בעלך’ הכולל, ‘יתרונות וחסרונות שבהריגת בעל נבל”.

המאמר פורסם בשנת 2011, ושש שנים מאוחר יותר, בשנת 2017 נרצח בעלה של ננסי, השף דניאל ברופי ביריות בבית הספר הקולינרי שבו לימד שיעורי בישול ביוני 2018.

מי אחראי לרצח של השף?

במסמכי בית המשפט כתבו התובעים כי ברופי (63) נורה פעמיים. פעם אחת בגבו כשעמד ליד כיור ומילא דליים של קרח ומים עבור התלמידים, ולאחר מכן בחזה מטווח קצר. לבני הזוג נצברו חובות לאחר שהספרים של קרמפטון-ברופי לא הצליחו, אבל הבעל היה מבוטח בביטוח חיים על סך יותר ממיליון דולר במקרה של מוות, כך טענו התובעים. בזירת הרצח נמצא רכבה של ננסי ותרמילים מאקדח שהיה ברשותה.

התובעים אמרו בבית המשפט שהרוצחת עקבה אחרי בעלה לבית הספר וירתה בו באקדח מסוג “גלוק”. עוד מצאו החוקרים בזירה שני תרמילי אקדח בקוטר של 9 מילימטרים. בנוסף, נאמר שהיא קנתה “אקדח רפאים”, כלי נשק שאינו רשום ואינו ניתן לאיתור.

קרמפטון-ברופי לא הכחישה את הימצאותו של האקדח ברשותה אך טענה כי היא קנתה את האקדח כחלק ממחקר לקראת ספר חדש. “מה שאני יכולה להגיד לכם זה שזה היה לכתיבה, ולא כפי שהייתם מאמינים לרצח בעלי”, היא טענה.

בית המשפט לא התרשם מטענותיה והיא נידונה למאסר עולם בגין רצח בעלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בלבול תאריכים בכתבה
    27/10/2022 01:50
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. נכתב כי הרצח היה בשנת2017 ובהמשך כתוב בי הבעל לימד בשנת 2018.