כמה עולה הרחקת יונים מהמרפסת?

יש לכם יונים במרפסת? הן מטרד רציני וכבר נמאס לכם לראות את מעקות המרפסת מלוכלכים עם לשלשת יונים? ניסיתם להיפטר מהן לבד על ידי שיטות ביתיות כמו תליית דיסקים, הנחת בקבוקי מים להפחדה והתקנת דחלילים מגוונים שלא עשו את העבודה? כנראה שהגיע הזמן להזמנה של הרחקת יונים מקצועית. איך מתבצעת הרחקת יונים ששוהות במרפסת וכמה
תוכן שיווקי
א' חשון התשפ"ג / 26.10.2022 14:28

יש לכם יונים במרפסת? הן מטרד רציני וכבר נמאס לכם לראות את מעקות המרפסת מלוכלכים עם לשלשת יונים? ניסיתם להיפטר מהן לבד על ידי שיטות ביתיות כמו תליית דיסקים, הנחת בקבוקי מים להפחדה והתקנת דחלילים מגוונים שלא עשו את העבודה? כנראה שהגיע הזמן להזמנה של הרחקת יונים מקצועית.

איך מתבצעת הרחקת יונים ששוהות במרפסת וכמה זה הולך לעלות לכם? על כל אלו נדבר בכתבה הבאה.

מהי הדרך היעילה להרחיק יונים מהמרפסת?

יונים אוהבות לשהות בכל מיני מקומות במעטפת הבית. אתם עשויים לראות אותם במסתור הכביסה, בגג, על המזגן וכן, גם באזורים שונים במרפסת השמש שלכם. למעשה, מרפסת השמש היא מקום מאוד נעים ונוח עבור היונים. יש בה את מעקות המרפסת שנוחות מאוד לעמידה והשקפה על כל האזור, יש בה כוכים מגוונים כמו מעל ארון במרפסת או מעל תריס הגלילה אשר מהווים מקום מאוד נוח להקמת קינים.

על מנת לבצע הרחקת יונים מהמרפסת, יש להבין באילו מן המקומות הן נמצאות היונים ולהתאים את אמצעי ההרחקה הטוב ביותר שייצר להן אי נוחות ויגרום להן להבין שהמרפסת שלכם היא לא המקום הנוח שהן מעוניינות בו.

אחד האמצעים הכי מקובלים עבור מרפסות שמש הם הדוקרנים. מדובר על מלבנים דקים שעליהם מוצבים דוקרנים העשויים מפלסטיק או מתכת. כאשר יגיעו היונים לשבת על המעקות או על אזורים אחרים במרפסת, הן תתקלנה בדוקרנים שייצרו להן אי נוחות שלא מאפשרת את השהייה. מה שיפה בדוקרנים, שהם לא פוגעים ביונים, אלא רק מכאיבים מעט ולא נוחים.

כמה עולה להרחיק יונים מהמרפסת והאם זה שווה את המחיר?

שירות הרחקת יונים מהמרפסת באופן מקצועי הוא שירות שהעלות שלו נקבעת לפי סוג האמצעי שבו משתמשים. אם הזמנתם מרחיק יונים מקצועי, הוא יבדוק היטב את האזור שבו היונים רגילות לשהות ולפי המקום יתאים את אמצעי ההרחקה.

אם מדובר בדוקרנים המתאימים למרפסת שמש, הוא יציע לכם שני סוגים של דוקרנים. הסוג הראשון הם הדוקרנים מפלסטיק שנחשבים לזולים יותר וטווח המחירים שלהם נע בין 35 שקלים למ”ר ועד 50 שקלים למ”ר. אם אתם מעוניינים ללכת על דוקרנים ממתכת שנחשבים לאיכותיים יותר, העלות שלהם נעה בטווח של 50 ₪ למ”ר ועד 120 ₪ למ”ר.

מרחיק מקצועי בדרך כלל ימליץ על הדוקרנים ממתכת ולא בגלל הרווח, אלא בגלל האיכות שלהם.

לכמה זמן העזרים להרחקת היונים נשארים טובים?

אם התקנתם דוקרנים מפלסטיק, קחו בחשבון שהשמש דיי הורסת אותם וגורמת להם להישבר לאחר זמן מה. לכן הם יותר זולים ונחשבים לפחות איכותיים. אם התקנתם דוקרנים העשויים ממתכת, הם עמידים מאוד לנזקי מזג האוויר ולכן ברוב הפעמים לא תצטרכו להחליף אותם כלל והם יעשו את העבודה לתמיד.

מה קורה אם למרות הדוקרנים עדיין יש מגיעות יונים?

אם עדיין מגיעות אליכם יונים לאחר הנחת הדוקרנים, יכול להיות שהן מגיעות לאזורים אחרים במרפסת השמש שאליהם יש להתאים אמצעי הרחקה אחרים. בסל הפתרונות של המרחיקים נמצאת גם רשת הרחקה, סליל הרחקה, קפיץ ועוד. צרו עימם קשר ובחנו את האפשרות להנחת אמצעי נוסף בהתאמה אישית למרפסת שלכם.

הכתבה באדיבות חברת סטופ יונים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות