מפגיני מרצ קטעו את נאומו, כך נתניהו השיב – וגרף מחיאות כפיים

ראש הממשלה לשעבר תקף בכנס 'גלובס' את המדיניות הכלכלית של הממשלה והציג את ההישגים הכלכליים של ישראל בתקופת שלטונו • מפגינים של מרצ קטעו את נאומו שוב ושוב בצעקות והניפו שלטים - ואז יועצו טופז לוק עלה לבמה ולחש באוזנו עצה • זה נגמר במחיאות כפיים מצד הקהל
חרדים 10
א' חשון התשפ"ג / 26.10.2022 13:46

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נאם היום (רביעי) בכנס ‘גלובס’. במהלך הנאום שלו, שעסק בכלכלה וברפורמות שקידם כשר אוצר, מפגינים שלמרצ התפרצו לעברו בקריאות והניפו שלטים במחאה – ונתניהו השיב להם.

חמותך אירחה אתכם 4 סעודות בחג. האם תזמינו אותה לשבת?

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

יו”ר הליכוד החל לפרוש את משנתו הכלכלית, אך בשלב מסוים הצעקות של מפגיני מרצ הפריעו לו להמשיך.

לפי דיווח בחדשות 12, בשלב זה יועצו טופז לוק עלה לבמה, והמיקרופון קלט שהוא לוחש באוזנו להזכיר את נושא הגז.

נתניהו פנה מיד אל הקהל והגיב על הצעקות: “אותם חבר’ה שהתנגדו לגז, אתם רציתם להשאיר את הגז במים, עכשיו אתם מתהדרים בגז. תודה רבה לכם. את הגז הם רצו להשאיר במים”.

הקהל הגיב במחיאות כפיים.

נתניהו הוסיף: “אם היינו הולכים לפי הדוקטרינות שלהם, מדינת ישראל הייתה נשארת מתחת ל-17 אלף דולר לנפש.

כאשר צעקות המפגינים נמשכו – הוא תקף: “זו השיטה של מרצ, לסתום פיות, לסגור ערוצים. עוד מעט תסגרו גם את גלובס. אנחנו מצפצפים על הרעיון שלכם, אנחנו דוחים את זה. שיגידו שמאל, ימין, מעלה, מטה – אנחנו רוצים חופש דיבור ולא השתקת דיבור. פתיחת ערוצים ולא סגירת ערוצים”.

בהמשך, בשלב הראיונות, נתניהו נתן קרדיט לשר האוצר לשעבר יובל שטייניץ. “אמרתי לו ‘אנחנו מוציאים את הגז מהמים’, סיפר. “הייתי צריך להיאבק בכל הקואליציה הזאת שמפגינה פה שאמרה להשאיר את הגז במים. יש כאן מאות מיליארדי שקלים. מדינות שעשו את זה איבדו את הראש. הייתי צריך להילחם ועשינו את זה והעברנו את זה. הם לא מבינים, הם שבויים בתפיסות סוציאליסטיות, פרוגרסיביות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ערב רב כפויי טובה. כך כתוב וזה ככ נכון. היום
    26/10/2022 20:05
    אמיתי מאוד
  1. יחידת גז בארהב 10 דולר באירופה 60 דולר ובארץ 5 חמשששששששש כן חמש אודות לביבי חביבי. סמולנים ערב רב עופו מארצנו הקדושה כאן מי שלא יהודי לא ימצא את עצמו.