ה’ליכודיות’ חוזרות: כך מתכוונים בליכוד להגדיל את אחוזי ההצבעה

על אף שהשיטה הזאת יצאה מכלל שימוש בעשורים האחרונים: מטה השטח של הליכוד צפוי לאשר, בין היתר, את הפעלת ה"ליכודיות" - רכבים הנושאים רמקולים על גגותיהם, שישמיעו כרוז הקורא לתושבים לצאת ולהצביע
חרדים 10
א' חשון התשפ"ג / 26.10.2022 00:37

מטה השטח של הליכוד יתכנס היום (רביעי) להיערכות ליום הבחירות – וצפוי לאשר, בין היתר, את הפעלתן של ה’ליכודיות’: רכבים ממותגי ליכוד הנושאים רמקולים על גגותיהם, שישמיעו כרוז הקורא לתושבים לבוא ולהצביע.

לפי דיווח של מתי טוכפלד ב’ישראל היום’, הרכבים יסתובבו במיוחד במעוזי הליכוד שבהם נרשמו אחוזי הצבעה נמוכים בבחירות האחרונות.

לדברי גורם במטה השטח של הליכוד, על אף שהשיטה הזאת יצאה מכלל שימוש בעשורים האחרונים, במפלגה הגיעו למסקנה כי מדובר בשיטה יעילה להוציא את המצביעים מהבית – ולשכנע אותם לצאת אל הקלפי.

מטה השטח – הכולל את הרכזים וראשי המחוזות מכל אזורי הארץ – יתכנס ב’איירפורט סיטי’ על מנת לגבש את היערכות המפלגה ליום הבחירות.

במסר שהעביר נתניהו למטה, הוא אמר: “הדבר הקובע בבחירות – זה יום הבחירות”.

בליכוד משקיעים משאבים רבים ביום הבחירות, וזאת מתוך כוונה להגדיל עד כמה שניתן את אחוזי ההצבעה בערים המזוהות עם מצביעי הליכוד.

לצד האמצעים הישנים כמו ‘הליכודיות’, ייעשה גם הפעם שימוש נרחב באמצעים דיגיטליים כמו אפליקציית האלקטור וניתור מצביעים פוטנציאלים ורישומם בזמן אמת.

טוכפלד מדווח, כי בליכוד מביעים אופטימיות לקראת הישורת האחרונה ואומרים כי בסקרים הפנימיים נראה כי המנדט ה-61 בהישג יד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות