יאיר לפיד ‘טורף’ את העבודה ומרצ ומזנק לשיא, שקד מתאוששת

יש עתיד מתחזקת ל-27 מנדטים לעומת העבודה ומרצ שיורדות ל-4 • סמוטריץ ובן גביר מתחזקים על חשבון נתניהו • ארבע מפלגות בגוש השמאל צמודות לאחוז החסימה • שקד מתחזקת ורחוקה אחוז בלבד מאחוז החסימה • שליש מהמצביעים השיבו: עדיין מתלבטים • התוצאות המלאות
חרדים 10
א' חשון התשפ"ג / 25.10.2022 21:01

שבוע לתוצאות המדגמים: מסקר חדשות 13 שערך פרופ’ קמיל פוקס ופורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 13 עולה כי יש עתיד בראשות יאיר לפיד מתחזקת במנדט לשיא של 27 מנדטים – על חשבונן של העבודה ומרצ, שיורדות לארבעה מנדטים כל אחת.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

בנימין נתניהו יורד במנדט ל-31, שאותו מקבלים סמוטריץ’ ובן גביר, שחוזרים לשיא המנדטים שלהם בסקרים – 14.

המחנה הממלכתי מדשדשת על 11 מנדטים, כמו גם ש”ס ויהדות התורה שממשיכות לשמור על יציבות עם 8 ו-7 מנדטים כל אחת.

ישראל ביתנו עולה במנדט ל-6 על חשבונן של העבודה ומרצ, לעומת הסקר הקודם בחדשות 13 שפורסם ביום חמישי, אז קיבל ליברמן רק 5.

חד”ש-תע”ל ורע”מ עם 4 מנדטים כל אחת.

ומה קורה במפת הגושים? גוש הימין עם 60 מנדטים מול 56 של גוש לפיד.

מתחת לאחוז החסימה נותרים איילת שקד והבית היהודי, שאמנם מתחזקים ל-2.2 אחוזים – עלייה של 0.7 אחוזים לעומת הסקר ביום חמישי.

בל”ד עם 2.3 אחוזים מתחת לאחוז החסימה. גם הכלכלית של ירון זליכה, צעירים בוערים של הדר מוכתר, חופש כלכלי של אביר קארה ו-30/40 של סטלה וינשטיין מתחת לאחוז החסימה.

הסקר בדק גם את חלוקת המנדטים אם איילת שקד תפרוש מהמרוץ – והמפלגות נותרות ללא כל שינוי.

הנשאלים בסקר נשאלו האם כבר החליטו בוודאות למי להצביע או שעדיין מתלבטים? הרוב המוחלט, 65 אחוזים, השיבו כי החליטו בוודאות למי להצביע לעומת 29 אחוזים – כמעט שליש מהנשאלים, שעדיין מתלבטים.

בשאלה נוספת נבדק מי לדעת הציבור נושא באחריות הגדולה ביותר לעליות המחירים במשק. 32 אחוזים השיבו כי הממשלה אחראית לעומת 14 אחוזים שחושבים שהיצרניות ויבואניות המזון אחראיות. 2 אחוזים בלבד מטילים את האשמה על רשתות השיווק ו-42 אחוזים חושבים שכולם אחראים באותה מידה.

סקר חדשות 13 נערך על ידי פרופ’ קמיל פוקס וכלל 801 נשאלים, מהם 600 מהאוכלוסיה היהודית ו-201 מהמגזר הלא יהודי. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרויקט המדגם בהנהלת ד”ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא יהודי נערך על ידי חברת סטט-נט בראשות יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.5 אחוזים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה שחשוב על לפיד
    27/10/2022 10:58
    שאול 1
  1. השאלה היא לא היכן לפיד שירת בצבא. השאלה היא כיצד אדם שאביו ניצל את קשריו כדי להוציא אותו מאיזור הקרבות, באמצע עימות, ולהופכו על אף היותו כשיר ורק בשל מעמדו, לג’ובניק, יכול מוסרית לשלוח כראש ממשלה חיילים לקרב.