סמוטריץ’ ללפיד: דמגוג קטן חלול ומסית, מה שנשאר לך זה הפחדה

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בכנס התנועה לאיכות השלטון: ''אחוזי הגיוס אצלנו יותר גדולים ואתם מפחדים. כי כשאני אהיה שר ביטחון יהיו לי המון אלופים ותתי אלופים דתיים למנות - שיחזירו לצה"ל את הרוח היהודית"
חרדים 10
ל' תשרי התשפ"ג / 25.10.2022 15:52

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’,  נאם היום (שלישי) בכנס ‘התנועה לאיכות השלטון’, והבטיח למנות קצינים דתיים לתפקידים בכירים בצה”ל – אם ימונה לשר הביטחון.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

סמוטריץ’ אמר: ”אחוזי הגיוס אצלנו יותר גדולים ואתם מפחדים, כי כשאני אהיה שר ביטחון יהיו לי המון אלופים ותתי אלופים דתיים למנות – שיחזירו לצה”ל את הרוח היהודית, הכבוד הלאומי והחתירה לניצחון”.

סמוטריץ’ תקף בחריפות את יאיר לפיד, לאחר שזה טען כי אם סמוטריץ’ יהיה בממשלה – הנשים יופלו לרעה.

לפיד כתב: “נשים צעירות בישראל צריכות לדעת – אם החבורה של בן גביר וסמוטריץ’ תעלה לשלטון לא תהיו לוחמות בצה”ל, לא תהיו שרות בממשלה, לא תהיו מנכ”ליות בכירות, לא יהיו לכן זכויות על הגוף שלכן. תקרת הזכוכית תחזור, קשיחה מתמיד”.

סמוטריץ’ הגיב ללפיד: “תגיד, דמגוג קטן חלול ומסית, אתה זוכר שכשר תחבורה היתה לי מנכ”לית תותחית? אתה מבין שכל מה שנשאר לך זה קמפיין הפחדה שקרי וחסר קשר למציאות ופשוט אין לך שום דבר חיובי למכור לאזרחי ישראל? בעזרת ה’ עוד שבוע תמשיך לעשות את זה כח”כ פשוט מספסלי האופוזיציה ואנחנו נחזיר את התקווה לאזרחי ישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות