טרגדיה: אב לחמישה ילדים שרכב על אופנוע נהרג בצומת כפר חב”ד

ר' עדי סופן ז"ל, בן 36 מבית דגן, שהיה קרוב לקהילת חב"ד במקום מגוריו, נהרג הלילה בתאונת דרכים ליד צומת כפר חב"ד - בעת שרכב על אופנוע • הלווייתו ב-15:00 בבית העלמין באחיעזר
יוסף גרינבוים
ל' תשרי התשפ"ג / 25.10.2022 14:07

טרגדיה קשה: בתאונת דרכים ליד צומת כפר חב”ד נהרג הלילה (שלישי), בגיל 36, ר’ עדי סופן ז”ל, אב לחמישה ילדים מהיישוב בית דגן, בעת שרכב על אופנוע.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ובהמשך פינו אותו אל בית החולים, אולם למגינת לב מכריו ובני משפחתו לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותו.

הפאראמדיקים של מד”א אייל רוט ופז גוטמן סיפרו: “ראינו אופנוע על הכביש ובשוליים שכב גבר בשנות השלושים מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי דחוף לבית החולים שם נקבע מותו”.

דובר מד”א, זכי הלר מסר: “הלילה בשעה 02:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על אופנוע שהחליק בכביש 44 סמוך לצומת חב”ד לכיוון רמלה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 36 במצב אנוש תוך פעולות החייאה שם נקבע מותו”.

המנוח ז”ל, יליד אשקלון, נמנה עם מקורבי קהילת חב”ד בשכונה החדשה בבית דגן ונמנה עם משתתפי השיעורים בבית הכנסת. הוא חינך את ילדיו בדרך התורה והמצוות.

הותיר אחריו את רעייתו וחמישה ילדים, יתומים קטנים.

מסע הלווייתו ייצא בשעה 15:00 בבית העלמין אחיעזר, שם ייטמן.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות