הליכוד לבן גביר: אל תעיר הערבים • נתניהו: יאיר לפיד דיקטטור מושלם

גורמים בליכוד חוששים שהקמפיין של בן גביר יעיר את מצביעי השמאל ויעלה את שיעור ההצבעה במגזר הערבי • האדישות בציבור החרדי מטרידה את נתניהו: "עולם התורה בסכנה, מי שנשאר בבית - נותן את הקול שלו ללפיד" • הבטיח: נבטל את כל הגזירות של ליברמן
חרדים 10
ל' תשרי התשפ"ג / 25.10.2022 10:33

 גורמים בליכוד סבורים כי יו”ר עוצמה יהודית, ח”כ איתמר בן גביר וחבריו, עלולים להעיר את מצביעי השמאל על ידי קמפיין הבחירות שלהם.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בימים האחרונים פנו גורמים בליכוד לבן גביר וביקשו ממנו ומחבריו למפלגה שלא לפעול במסגרת קמפיין הבחירות שלהם באופן שיעורר את מחנה המרכז-שמאל, ובאופן ספציפי את המגזר הערבי.

בליכוד מבקשים שלא לגרום לאחוזי ההצבעה במגזר הערבי לעלות.

למרות הבקשה מצד גורמים בליכוד, בן גביר לא התחייב שלא יפעל מול המגזר הערבי.

בתוך כך, בנימין נתניהו דחה את המסרים שקיבל מהסנטור הדמוקרטי רוברט מננדז לגבי מינויו של איתמר בן גביר לשר בממשלתו העתידית. בראיון לרדיו קול ברמה אמר נתניהו: “אנחנו דמוקרטיה ואנחנו נחליט מי יהיה בממשלה הבאה. אני יודע לעמוד על שלנו והיכולת שלי היא לא להרכין ראש ולהגיד ‘לא’ כשצריך”.

נתניהו הבטיח: “אנחנו נבטל את כל הגזירות של ליברמן, אנשים הולכים לסופר ולא יכולים לגמור את החודש, המיסוי על החד פעמי והשתייה המתוקה, מה זה הדבר הזה? חד משמעית אנחנו נבטל את זה.

“אני קורא לציבור החרדי לצאת ולהצביע, יש שאננות. עולם התורה נמצא בסכנה, אני לא מאמין שאנשים שוקלים להישאר בבית. התקשורת מנסה להרדים את כולם, כולל החרדים, אבל חייבים להתעורר ולצאת מהבתים כי מי שנשאר בבית מצביע בעצם ללפיד”.

ראש הממשלה לשעבר תקף את לפיד: “לפיד וחבריו הורסים את הדמוקרטיה. הם לא יכולים לסבול את העובדה שיש דעות שונות, הם מפלגה של דיקטטורה, זה לא הליכוד שיש פריימריז הוא לבד קובע, דיקטטור מושלם”.

על האפשרות לחבירה של החרדים עם גנץ, אמר נתניהו: “הם אמרו באופן חד משמעי וחזרו ואמרו שהם לא הולכים איתו, גם גפני אמר בצורה הכי בוטה שהולכים עם נתניהו והליכוד בכל מקרה, וטוב שאמר את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות