סמוטריץ התנצל ועקץ: ‘מתי מזמינה אותי? כשיש תחמושת נגד נתניהו’

יו"ר מפלגת הציונות הדתית התנצל בפני נתניהו ב'כאן חדשות': "אדם קטן הדליף את זה לעיתונאי. מנסים לפגוע ולסכסך" • בחדשות 12: "אף פעם לא הסכמת לארח אותי במהדורה המרכזית, למרות שביקשתי. מתי יוצאים ההקלטות? כשאתם מתחילים להרגיש שנתניהו חוזר"
חרדים 10
ל' תשרי התשפ"ג / 24.10.2022 21:09

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, התנצל הערב (שני), בריאיון ל’כאן חדשות’,  בפני בנימין נתניהו בעקבות חשיפת ההקלטה המטנפת בה כינה אותו “שקרן בן שקרן”.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

“מדובר בשיחה סגורה ישנה מאוד, אדם קטן הדליף את זה לעיתונאי. מנסים לפגוע ולסכסך. אני מתנצל בפני נתניהו, אמרתי דברים שלא צריך לומר. למדתי לקח”.

גם חבר הכנסת איתמר בן גביר התייחס להקלטות: “אני לא שומע אותו בשיחות פרטיות מדבר בצורה כזאת, כשדיברתי איתו הוא הסביר שמדובר בהקלטה ישנה”.

באשר לדברים שנאמרו בהקלטה בעניין הקמת ממשלה הנשענת על רע”ם: “גם בצלאל וגם אני נעמדנו על הרגליים האחוריות כדי שלא יהיה שום שיתוף פעולה של שום גורם בליכוד עם רע”ם. אמי מצר על כך שיש גורמים בליכוד שמנצלים את ההקלטה כדי לעשות קמפיין באולפנים”.

בראיון ליונית לוי ב’מהדורה המרכזית’ בחדשות 12 אמר: “טעיתי ולמדתי לקח חשוב, גם בשיחות אישיות צריך להיזהר. מתנצל בפני נתניהו”.

סמוטריץ׳ הוסיף: “תראי את הצביעות הגדולה, שנה וחצי אני מנהל מלחמת עולם נגד ממשלת השמאל, אף פעם לא הסכמת לארח אותי במהדורה המרכזית, למרות שביקשתי. מתי את מזמינה אותי? כשאת חושבת שיש תחמושת נגד נתניהו. מתי יוצאים ההקלטות? כשאתם מתחילים להרגיש שנתניהו חוזר לשלטון”.

בחשבונו בטוויטר כתב סמוטריץ’: “אני גאה שהובלתי את ההתנגדות לעבאס ולאחים המוסלמים ושמח שהמחנה הלאומי כולו התייצב מאחורי העמדה הזו ואני מתנצל על המילים הלא ראויות שנאמרו בחדר הסגור לפני זמן רב. כמו שעבדנו יחד והפלנו את הממשלה הרעה, אמשיך לשלב ידיים עם בנימין נתניהו עד לנצחון ולהקמת ממשלה לאומית יהודית וציונית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות