בהמלצת כוכבי והרצי הלוי: סגן הרמטכ”ל החדש – אלוף אמיר ברעם

שר הביטחון החליט למנות את אלוף אמיר ברעם לתפקיד לאחר שהתייעץ עם אביב כוכבי ועם מחליפו המיועד הרצי הלוי • גנץ: "האלוף ברעם, אותו אני מכיר עשרות שנים, הוא קצין איכותי, יסודי, בעל ניסיון מבצעי נרחב"
חיים טוויל
כ"ט תשרי התשפ"ג / 24.10.2022 19:23

שר הביטחון, בני גנץ, החליט היום (שני) למנות את אלוף אמיר ברעם לסגן הרמטכ”ל. זאת, בהמלצת הרמטכ”ל אביב כוכבי ומחליפו המיועד האלוף הרצי הלוי.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

גנץ נועד עם ברעם לשיחה אישית שלאחריה פורסמה ההודעה על המינוי.

“למדינת ישראל וצה”ל אתגרים ביטחוניים משמעותיים, הדורשים קידום של בניין הכוח, רציפות פיקודית בצה”ל, וניהול נכון של כוח האדם ומשאבי הביטחון. לכן, החלטתי לקבל את המלצתם של הרמטכ”ל רא”ל אביב כוכבי ואלוף הרצי הלוי, הרמטכ”ל המיועד, ולמנות את אלוף אמיר ברעם לסגן הרמטכ”ל הבא”, אמר גנץ.

הוא הוסיף: “האלוף ברעם, אותו אני מכיר עשרות שנים, הוא קצין איכותי, יסודי, בעל ניסיון מבצעי נרחב. הוא הוביל בשנים האחרונות תהליכים משמעותיים ומוצלחים בגזרה הצפונית, ויש לו את כל התכונות הנדרשות לעמוד במשימה ולכהן כסגן הרמטכ”ל. אני מבקש לאחל לו בהצלחה רבה”.

ברעם משמש כעת במפקד פיקוד הצפון ולפני כן כיהן במגוון פקידים ביניהם מפקד המכללות הצבאיות והגיס הצפוני, מפקד עוצבות הגליל והאש, מפקד חטיבת הצנחנים, מפקד חטמ”ר שומרון ומפקד יחידת מגלן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות