‘המארחת הלאומית’ במשרד רה”מ: “לא אבחר בלפיד” – וזו הסיבה

עדנה חלבני, שעבדה במשרד ראש הממשלה מאז תקופת גולדה מאיר ועד לפיד, והייתה האחראית על הביקורים של מנהיגים: "הוא לא בן אדם שאבחר בו, צר לי וזה אחד שבחרתי בו בעבר" • מה קרה?
אבי כץ
כ"ט תשרי התשפ"ג / 24.10.2022 17:35

עדנה חלבני, מי שבמשך חצי יובל היתה ‘המארחת הלאומית’ במשרד ראש הממשלה מאז תקופת גולדה מאיר ועד לפיד – והייתה האחראית על הביקורים של מנהיגים בישראל ושל ראשי הממשלה  בחו”ל, פרשה בקיץ האחרון מעבודתה.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

בחשבון הטוויטר שלה היא הסבירה מדוע לא תבחר ביאיר לפיד, למרות שבעבר הצביעה לו.

“אז מה היה לנו פה? בחירות חמישיות ואולי שישיות בדרך (שלא נדע), מצע המפלגות בגדר תעלומה, חוץ מלהכפיש ולספר לנו כמה רע במפלגה האחרת, אין לנו מושג כמה ‘טוב’, הולכות להרעיף עלינו המפלגות.

“רק יודעת שהנבחר המאושר, יעוט על הכיסא הנכסף, ימתין לשיחת טלפון מנשיא ארה”ב, יכסוס ציפורניים, יעשה חשבון כמה זמן לקח להזמין לפגישה הנכספת את קודמו ואז תגיע השיחה המיוחלת ובן לילה יעלה הנבחר על כבש המטוס, ינופף בידיו לעם הנבחר, הוא נוסע להביא שלום ואולי גם ביטחון. אז שלום אין וביטחון גם הוא מזמן איננו, ומה איתנו אזרחי המדינה, מי יעשה שלום בינינו, מי ישמור על ביטחוננו?”

כאשר גולש הגיב לה באמצעות קישור למצע של מפלגת יש עתיד – עדנה הגיבה לו וכתבה על ראש הממשלה יאיר לפיד: “בן אדם שלא אומר לי תודה על עבודה שביצעתי בשבילו, הכנתי לו את כל ביקור ביידן, הפסדתי ימי חופשה, כסף ועוד, ולא מצא לנכון לקרוא לי להודות לי ולהיפרד ממני כמו שצריך, הוא לא בן אדם שאבחר בו, צר לי וזה אחד שבחרתי בו בעבר”.

אחד הגולשים ניסה להמליץ יושר על לפיד – וכתב: “הוא מענטש אמיתי. כנראה היה בתפקידו עסוק מעל הראש. אין ספק שפשוט נשמט ממנו. תמיד הודה לכל מי שעבד עבורו ובמחיצתו”.

על כך היא השיבה: “מה זה עסוק? 50 שנה עבדתי, גם כשחליתי וגם באירועים טרגיים שעברתי, מה זה נשמט לו? טיפלתי לו בכל ביקור ביידן למרות שלא הייתי חייבת, מה הבעיה להגיד תודה ובהצלחה, מה זה הזלזול הזה?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ככה זה השמאל משתמשים וזורקים אבל..
    26/10/2022 09:03
    ציקו
  1. לפיד לא מכבד ומזלזל כי הוא חלול ואנשי הכת שלו כנראה חלולים יותר ממנו.