ברח? לאחר הקלטת: סמוטריץ’ ביטל בואו ל’פסגת המנהיגים’ של מעריב

פוחד משאלות? לאחר פרסום הקלטת בה הוא נשמע מכנה את נתניהו "שקרן בן שקרן" - יו"ר הציונות הדתית ביטל את השתתפותו באירוע 'פסגת המנהיגים' של מעריב
חרדים 10
כ"ט תשרי התשפ"ג / 24.10.2022 13:43


יו”ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ’, ביטל היום (שני) ברגע האחרון את הגעתו לאירוע ‘פסגת המנהיגים’ של ‘מעריב’ בשיתוף אתר ‘וואלה’.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

לא ברור האם זה קשור להקלטה המטנפת שלו על ראש הממשלה לשעבר שפרסם אמש מיכאל שמש ב’כאן חדשות’.

נשמע יו”ר הציונות הדתית כשהוא תוקף את נתניהו ואומר: “אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי הייתי צריך להיכנס באם-אמא שלו, הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת על רע”מ? רצה באבי אביו! אני היחיד שעמדתי בפרץ והייתי מרוויח שני מנדטים”.

בתגובה פנה נתניהו כבר אמש לחברי הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ ואיתמר בן גביר – וביקש: ”תפסיקו לירות בתוך הנגמ”ש, המאבק של המחנה הלאומי הוא נגד ממשלה של לפיד והאחים המוסלמים תומכי הטרור. לפיד אומר בגלוי שהוא רוצה להוריד את הליכוד מתחת למספר המנדטים של יש עתיד כדי שעליו תוטל הרכבת הממשלה. כדי לסכל את התוכנית של לפיד צריך ליכוד גדול כדי להקים ממשלת ימין יציבה שאתם בכל מקרה חלק ממנה”.

בעקבות פרסום ההקלטה, סמוטריץ’ התקשר לנתניהו –  ואמר לאחר מכן: “שוחחתי עם נתניהו. לא ניתן לסכסך בינינו. מישהו הדליף איזו הקלטה ישנה שלי ממזמן.

“אני רוצה לומר בצורה ברורה: שוחחתי עם שותפי וחברי בנימין נתניהו ואנחנו לא ניתן לאף אחד לסכסך בינינו, אנחנו נעבוד ביחד ונקים ביחד ממשלה יהודית לאומית וציונית”.

גם ח”כ איתמר בן גביר הגיב להקלטות, בכנס בתל אביב: “לא אהבתי את ההקלטות האלה. ביבי הוא לא שמאל. נתניהו הוא מנהיג המחנה הלאומי. לא צריך לדבר בנימה אישית, בטח לא לדבר בסגנון כזה. אנחנו רוצים שתהיה ראש ממשלה, אבל זו תהיה ממשלת ימין מלא מלא, בלי גנץ וטרופר. מי שנפגש עם אבו מאזן הוא בשמאל”.

היום בצהרים אמר נתניהו, בסרטון מיוחד: “אני מוחל לסמוטריץ׳ על דברי הבלע שלו, אנחנו חייבים להפסיק לירות בתוך הנגמ״ש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות