דרעי: “מכיר את נתניהו קצת יותר מסמוטריץ’ – והוא לא שקרן”

יו"ר ש"ס יוצא להגנת נתניהו: "מעולם לא תפסתי אותו משקר לי. הוא לא צרה לישראל, הוא ברכה" • על סמוטריץ: "התפלאתי מאוד לשמוע את דבריו, אני לא מכיר את הסגנון הזה שלו" • נתניהו בסרטון על הקלטת המטנפת: "מוחל לסמוטריץ׳ על דברי הבלע שלו, חייבים להפסיק לירות בנגמ״ש"
אריה ריבקינד
כ"ט תשרי התשפ"ג / 24.10.2022 13:27

אריה דרעי הגיב היום (שני) על הקלטת של ח”כ בצלאל סמוטריץ’ שחשף מיכאל שמש ב’כאן חדשות’, בה הוא נשמע תוקף את נתניהו בחריפות ומכנה אותו “שקרן בן שקרן”.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

בראיון לגלי צה”ל אמר יו”ר ש”ס: “אני מכיר את נתניהו קצת יותר מבצלאל סמוטריץ’ והוא לא שקרן. מעולם לא תפסתי אותו משקר לי. הוא לא צרה לישראל, הוא ברכה”.

על ההקלטה המטנפת של סמוטריץ’ אמר: “התפלאתי מאוד לשמוע את דבריו, אני לא מכיר את הסגנון הזה שלו. מקווה שזה היה בשעת כעס או שאלה דברים שנפלטו לו”.

נתניהו עצמו הגיב בצהרים, בסרטון מצולם, על הסערה – ואמר: “לפיד רוצה להיות המפלגה הגדולה ביותר כדי שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל עליו. הדרך היחידה לבלום את התוכנית של לפיד ועבאס היא שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר, בפער גדול ביותר.

“לכן אני מוחל לסמוטריץ׳ על דברי הבלע שלו, אנחנו חייבים להפסיק לירות בתוך הנגמ״ש, אנחנו חייבים לגייס את כל הימין כדי למנוע את המשך ממשלת לפיד-עבאס שמסכנת את עתיד ישראל. חאלס, פעם אחת הספיקה לנו”.

הוא הוסיף: “אם בן גביר וסמוטריץ׳ יקבלו מנדט אחד יותר או פחות זה לא משנה כלום כי הם בכל מקרה יהיו שרים בממשלה שלנו, אבל אם הליכוד יהיה קטן במנדט או שניים מלפיד זה יכול לתת ללפיד את הממשלה. לכן הליכוד חייב לנצח בענק כדי שנקים ממשלת ימין חזקה ויציבה ל-4 שנים טובות״.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הגונב מן הגנב פטור
    24/10/2022 15:40
    שמוליק
  1. חחח

  2. שאפו לדרעי
    25/10/2022 01:27
    יוסי
  3. דרעי הוא המבוגר האחראי היחיד בכל הטרללת כאן,
    כל מילה שקולה, כל צעד מתוכנן,
    הוא בחיים לא יעשה פדיחות כמו כל השאר. דרעי הוא כבוד לציבור החרדי.