הגר”ש אליהו על התקיפה בשמעון הצדיק: ‘בסדר גופנית, כואב נפשית’

רבה של צפת על התקיפה שאנשי קהילת 'שובו בנים' אמש בציון שמעון הצדיק: "לא מתאים להם שאני עומד מול ברלנד ותוקף אותו על כך שהוא פגע בנשות הקהילה שלו. הם החליטו לתקוף אותי"
חרדים 10
כ"ט תשרי התשפ"ג / 24.10.2022 12:00

הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת,  הגיב היום (שני) על ההתפרעות האלימה של אנשי קהילת ‘שובו בנים’ במתחם ציון שמעון הצדיק – והתקיפה שחווה, במהלכה העיפו, בין היתר, פח גדול שפגע בראשו של סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

“אני בסדר גופנית, מאוד כואב נפשית”, פתח הרב אליהו את דבריו בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’. “היינו שם, קומץ קטן של חסידי ברלנד החליטו שזה לא מתאים להם שאני עומד מול ברלנד ותוקף אותו על כך שהוא פגע בנשות הקהילה שלו”.

רבה של צפת סיפר כי עודד בזמנו נשים להתלונן ולהגיש תלונה נגדו במשטרה, “הם החליטו לתקוף אותי”, הסביר. “זרקו עלינו חתיכת פח שפגעה באריה קינג שעמד לידי. הוא נפצע בראשו ואיבד את ההכרה לכמה דקות מפחידות”.

מהמשטרה נמסר, כי במהלך הילולת שמעון הצדיק, החלה הפרת סדר והתפרעות אלימה מצד חלק מהמשתתפים בהילולה. ההתפרעות כללה דחיפות, גידופים, יידויי אבנים וזריקת חפצים לעבר משתתפים בהילולה ולעבר כוחות המשטרה שפעלו במקום.

שני מתפרעים נעצרו על ידי המשטרה בחשד להפרת הסדר.

אריה קינג הגיב על פציעתו וכתב: “זאת לא דרכה של תורה. זאת לא מורשתו של שמעון הצדיק זיע”א. אני מוחל לעבריין היהודי שזרק את הברזל שהיה מכוון נגד הגאון הרב שמואל אליהו שליט”א, מבחינתי העבריין הזה הוא בבחינת תינוק שנשבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות