אשת ראש עיר בצפון וקצין משטרה בדימוס חשודים בסחיטה באיומים

4 תושבי הצפון, בהם אשת ראש העיר ושני אנשי משטרה לשעבר העובדים כחוקרים פרטיים, חשודים כי איימו על איש עסקים - פעיל פוליטי של הליכוד, כי אם לא יחדל ממעורבותו בפוליטיקה המקומית - ישלחו למקורביו חומרים מביכים • המשטרה: "בשלב מסוים האיום מומש"
חיים טוויל
כ"ט תשרי התשפ"ג / 24.10.2022 10:29

ארבעה תושבי הצפון, בהם אשתו של ראש עיר מהצפון ושני קציני משטרה לשעבר העובדים כיום כחוקרים פרטיים, עוכבו הבוקר (שני) לחקירה בחשד למעורבות בביצוע עבירה של סחיטה באיומים כלפי איש עסקים ופעיל ציבור של הליכוד.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

איש העסקים הוא פעיל פוליטי מוכר מאוד של הליכוד, הנמצא ביריבות פוליטית עם ראש העיר, ונוהג למתוח עליו ביקורת נוקבת. אחד המעוכבים הוא קצין משטרה בדימוס בדרגת ניצב משנה, שמנהל משרד חקירות ומכון פוליגראף.

החשד הוא שמשרד החקירות, בשיתוף פעולה עם אשת ראש העיר, הצליחו להשיג צילומים מביכים של איש העסקים.

לפי החשד, באמצעות אותן תמונות, ניסו החשודים לסחוט את איש העסקים ולאיים עליו שאם לא יחדל מהטחת הביקורת בראש העיר ומעורבותו בפוליטיקה המקומית, ישלחו למקורביו חומרים שיביכו אותו.

לפי המשטרה, בהמשך “האיום אף מומש”.

במהלך פעילות המשטרה לעיכוב החשודים, בוצעו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם של ארבעת החשודים ונתפסו מוצגים לצורכי חקירה.

צפויים להיחקר מעורבים נוספים.

מדובר בחקירה סמויה שהתנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה שבלהב 433 במהלך החודשים האחרונים, שעברה הבוקר לשלב הגלוי. ממשטרת ישראל נמסר כי החקירה מנוהלת ע”י המשטרה בליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות