איילת שקד לקראת הכרעה גורלית: להישאר או לפרוש? זה מה שיקבע

לאחר חודשיים וחצי שבהם לא עברה את אחוז החסימה בשום סקר - הסקרים של היומיים הקרובים יכריעו את גורל המרוץ של שקד • בבית היהודי הדעות חלוקות
חרדים 10
כ"ט תשרי התשפ"ג / 23.10.2022 22:28

השרה איילת שקד, המתמודדת בראש מפלגת ‘הבית היהודי’, עומדת בפני הכרעה קרובה – האם להמשיך בהתמודדות המפלגה לכנסת או לפרוש?

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

הפרשן הפוליטי עמית סגל דיווח הערב (ראשון) בחדשות 12, כי לאחר חודשיים וחצי שבהם היא לא עברה את אחוז החסימה בשום סקר – הסקרים של היומיים הקרובים ואלו שיפורסמו ביום שישי הקרוב יכריעו את גורל המרוץ שלה.

הדילמה זוכה להתייחסות מצד כמה גורמים במפלגת הבית היהודי: חלק ממקורבי שקד סבורים שאם לא תעבור – ייפול עליה האשם הציבורי במניעת 61 מנדטים מגוש נתניהו, בפרט בציבור שנכווה הכי קשה משריפת קולות.

חלק אחר סבור שכדאי לה לרוץ עד הסוף, משום שממילא רוב מצביעיה לא יתמכו באף אחד אחר, וכי יהיה לה כוח של כמה רבבות מצביעים לקראת הבחירות השישיות, אם יבואו.

בסוף השבוע התנערה שקד משותפה הפוליטי לשעבר נפתלי בנט, ותקפה אותו: “מבחינה פוליטית הדרכים שלנו נפרדו. הממשלה הזו באמת השפיעה על בנט.

“הוא בדיוק אמר לא מזמן שהוא נכנס לממשלה אדם אחד ויצא אדם שונה, ואני נכנסתי לממשלה אדם אחד ויצאתי אותו בן-אדם”, הסבירה שקד את חילוקי הדעות בין השניים. “אז האמת שמבחינה פוליטית הדרכים שלנו נפרדו.

“בנט, בסיטואציה שנוצרה, הממשלה הזו באמת השפיעה עליו, הוא לא מסתיר את זה, הוא מדבר על זה גם איתי, עם אנשים. הוא אומר: ‘אני היום מסתכל… באמת מסתכל על הדברים, על סדרי העדיפויות אני מסתכל אחרת'”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברור
    24/10/2022 15:20
    אביגדור
  1. ברור שיאשימו את שקד אלא מה, יאשימו את ביבי? זאת בס”ה הפעם החמישית שהוא לא מצליח. הוא רק בן 73 עד 120 כמה פעמים יש לו עוד לא להצליח.

  2. מי הרבנים שמביאים רבבות לשקד ומסכנים את יהדות המדינה??
    24/10/2022 22:33
    יהודי
  3. לא מבין את המנהיגים שמסכנים את העם היהודי. הימרתם. נכשלתם. היא הלכה עם שונאינו נגדנו. מה ההסבר שלכם לשמיים ???